Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: toneany
Ikke misforstått, men jeg skjønte for et par dager siden hva som egentlig menes når man sier at noen ikke er ved side fulle fem. [8D]
Veldig logisk da, men jeg hadde altså aldri tenkt over det før.
ORIGINAL: hjertetmitt
Ikke misforstått, men jeg skjønte for et par dager siden hva som egentlig menes når man sier at noen ikke er ved side fulle fem. [8D]
Veldig logisk da, men jeg hadde altså aldri tenkt over det før.
hva menes egentlig med det? tror ikke jeg egentlig vet det selv om jeg bruker det når folk liksom ikke er seg selv.. [8D]
Veldig logisk da, men jeg hadde altså aldri tenkt over det før. Tenkte bare at det var bare et sånt uttrykk, som f.eks. nå rman sier at "bildet hang på halv tolv".
ORIGINAL: frk3
For de som kjenner til sangen til Hans Rotmo, så har han en sang som heter "Sandnessjøen" Fant ut som ble 18 åring at det ikke er en innsjø, men en by da jeg ble sammen med samboern som er derrifra[:D][:D]
han mobber meg for det den dag idag :p
ORIGINAL: rosa sky
Jeg skjønte aldri hvorfor helten i bøker ble beskrevet som muskuløs, jeg oppfattet det nemlig som muskel-løs [:D] Kunne ikke forstå hva som er så bra med å ikke ha muskler lissom [8|]