Ord og prate

En tråd i 'Januar 2017' startet av Matildesmamma, 26 Jan 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Soskenlykke Forelsket i forumet Julibarna 2019

Hvilke ord kan de?

Her går det i pappa og dadda (storesøster). Har sagt mamma et par ganger og hei, men nekter å si det ofte!

2. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Min sier : Hei, Hade, Ja, Nei, Halloooo, dadda (pappa), mamma og mere.

Også synger han etter melodi på babyspråk [emoji23] men hører hvilken sang det er på melodien [emoji23]

• Liker Liker x 1
  3. Camia Glad i forumet Februarhjertene2017

Her går det i Mamma og lys (helt fasinert av de [emoji85]) Hei og dadda (pappa) kommer også mer og mer[emoji4]

4. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Ikke mye ord her, men sier mama og papa, am (nam) og ma (mat), og så tror jeg han sier opp. Ellers er det mye babling jeg ikke aner hva betyr [emoji23]

5. Nutella Gift med forumet Marsboere 2020

Han kan ingen ord enda

6. Guttemamma22 Elsker forumet Februarhjertene2017 Januar 2017

Njaa, ikke så mange klare ord, men prøver seg på takk og hade i riktig sammenheng :)

7. Eliz92 Forumet er livet Marsboere 2020 Marsmellows-15 Februarhjertene2017 Februarlykke 2015 Februarbarna 2020 Januar 2017

Hade, ja, nei, mamma, dadda, bæ, sagt litt hei men mest babling

8. Lillehvitveis Glad i forumet Marsboerne 20 18

Mamma, pappa, neinei, heihei, æs(æsj), ys(lys), hade, ma(mat)

9. nancy drew Forumet er livet

Papa er veldig kjekt å si fortiden. Deretter kommer ussss(pus) som hun hele tiden prøver å fange for å kose og kysse på(strikker hele ansiktans til katten inn i munnen sin om jeg ikke redder den kjapt nok). Mam kan hun si, men bruker ikke så ofte også bruker hun det om både meg og puppene. Om hun er missfornøyd med noe så hyles det høyt og lyst til hun får viljen sin eller blir distrahert.

10. Ctrl Gift med forumet Julikulene 2020 Januar 2017

Hun sier mamma og pappa, titiii (titit), hei, adej (hade), dej (der) og forsøker seg på navnet på bikkja sånn delvis. :)

11. Jellyfish Elsker forumet

Han sier bare mamma sånn helt tydelig, men jeg tror at baba av og til betyr pappa. Han sier og hei i rett sammenheng innimellom. Når jeg tenker meg om "sier" han vel mest mamma når han hyler etter meg :p

12. Tiger2017 Elsker forumet Januar 2017

Mamma, bappa (pappa), katt, lys, hade, hei er det jeg kommer på i farten [emoji14]

13. Virrehøna Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Tror min har missforstått noe, han sier "Bæh" hver gang han ser en katt.. [emoji47]

• Liker Liker x 2
  14. LykkeligGift Forumet er livet Desemberskatter 2016 Januar 2017

Mamma, pappa, bæsj (når han har bæsjet [emoji108]), tiiiiis (fordi det er gøy), ifte (vifte). Hermer mer og mer. Idag er det "så tøff" det går i [emoji23]

• Liker Liker x 1
  15. Navi Gift med forumet VIP Januar 2017

Sier absolutt ingen ord, bare masse lyder [emoji23] Gidder ikke forsøke herme etter oss heller, hvis vi sier faktiske ord, bare om det er lyder[emoji85] Men forstår veldig mye ser vi av instruksene hun tar/reaksjoner på det vi sier osv.

Her ble det mye trykkleif Edits pga manglende synskorreksjon atm[emoji85]

16. Håndballmamma * Lykke * Novemberskattene 2014 <3 Påskekyllingene 2020

Mamma, pappa, se der, nese, hannah (navnet på storesøster) det er kjempe gøy

17. Malolu87 Flørter med forumet

Mamma, pappa, går det bra (iallefall noe som ligner) hade, se der, buss og pus.

18. Malolu87 Flørter med forumet

En dag sa jeg "herregud". Tarzan bare..."herr"

Glad jeg ikke så noe "feil" [emoji23]

19. Malolu87 Flørter med forumet

20. Helenej Forelsket i forumet

Begynner å bli noen ord nå. Mamma, pappa, Max, se, der, denne, lys, ja, nei, mere, stoppa(som at bilen stoppa). Is, mat. Det er dem jeg kommer på nå i farta

Del denne siden