Ord og prate

Soskenlykke

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Hvilke ord kan de?

Her går det i pappa og dadda (storesøster). Har sagt mamma et par ganger og hei, men nekter å si det ofte!
 
Min sier : Hei, Hade, Ja, Nei, Halloooo, dadda (pappa), mamma og mere.

Også synger han etter melodi på babyspråk [emoji23] men hører hvilken sang det er på melodien [emoji23]
 
Her går det i Mamma og lys (helt fasinert av de [emoji85]) Hei og dadda (pappa) kommer også mer og mer[emoji4]
 
Ikke mye ord her, men sier mama og papa, am (nam) og ma (mat), og så tror jeg han sier opp. Ellers er det mye babling jeg ikke aner hva betyr [emoji23]
 
Njaa, ikke så mange klare ord, men prøver seg på takk og hade i riktig sammenheng :)
 
Hade, ja, nei, mamma, dadda, bæ, sagt litt hei men mest babling
 
Papa er veldig kjekt å si fortiden. Deretter kommer ussss(pus) som hun hele tiden prøver å fange for å kose og kysse på(strikker hele ansiktans til katten inn i munnen sin om jeg ikke redder den kjapt nok). Mam kan hun si, men bruker ikke så ofte også bruker hun det om både meg og puppene. Om hun er missfornøyd med noe så hyles det høyt og lyst til hun får viljen sin eller blir distrahert.
 
Hun sier mamma og pappa, titiii (titit), hei, adej (hade), dej (der) og forsøker seg på navnet på bikkja sånn delvis. :)
 
Han sier bare mamma sånn helt tydelig, men jeg tror at baba av og til betyr pappa. Han sier og hei i rett sammenheng innimellom. Når jeg tenker meg om "sier" han vel mest mamma når han hyler etter meg :p
 
Mamma, pappa, bæsj (når han har bæsjet [emoji108]), tiiiiis (fordi det er gøy), ifte (vifte). Hermer mer og mer. Idag er det "så tøff" det går i [emoji23]
 
Sier absolutt ingen ord, bare masse lyder [emoji23] Gidder ikke forsøke herme etter oss heller, hvis vi sier faktiske ord, bare om det er lyder[emoji85] Men forstår veldig mye ser vi av instruksene hun tar/reaksjoner på det vi sier osv.

Her ble det mye trykkleif Edits pga manglende synskorreksjon atm[emoji85]
 
Mamma, pappa, se der, nese, hannah (navnet på storesøster) det er kjempe gøy
 
Begynner å bli noen ord nå. Mamma, pappa, Max, se, der, denne, lys, ja, nei, mere, stoppa(som at bilen stoppa). Is, mat. Det er dem jeg kommer på nå i farta
 
Back
Topp