Orange is the new black

Aprikosblomst

Elsker forumet
Er det flere her som ser det? :)
Hva synes dere om sesong 4?
Jeg er ferdig med den nå, og denne sesongen har vært skikkelig bra!!! Trist også. Lenge å vente til juni 2017 på ny sesong..

Sluttet kjempetrist ja! :( Tok seg opp etterhvert, jeg syns ikke hele sesongen var like bra. Vet liksom ikke helt, syns det ble litt dødt av og til?

Sluttet kjempetrist ja! :( Tok seg opp etterhvert, jeg syns ikke hele sesongen var like bra. Vet liksom ikke helt, syns det ble litt dødt av og til?

Måtte gråte på slutten ja :(
Kontra sesong 2 og 3 så synes jeg iallefall denne hadde mye mer innhold.

Er ferdig! Satt med en klump i magen de tre siste episodene... :( Veldig, veldig spent på sesong 5!

Ja fikk dilla på denne og så siste episode nå i uka :)

Måtte gråte på slutten ja :(
Kontra sesong 2 og 3 så synes jeg iallefall denne hadde mye mer innhold.

Hm... Tja... Jeg så alt på to dager, så var nok ikke helt på topp på oppmerksomheten, skal se igjennom serien på nytt snart, men følte vel at det var for mye forskjellig og ikke en ting, savnet også fokus på Piper, hun var jo knapt med i flere av episodene?

Så ferdig sesongen forrige helg :p Kjempe trist slutt ja!! Virker som alt for lenge å vente et helt år før neste sesong..

Hm... Tja... Jeg så alt på to dager, så var nok ikke helt på topp på oppmerksomheten, skal se igjennom serien på nytt snart, men følte vel at det var for mye forskjellig og ikke en ting, savnet også fokus på Piper, hun var jo knapt med i flere av episodene?
Syns det var gøy de tok mer om de andre og jeg:) ble litt lei henne når hun ble så gangsta:P

Har akkurat startet på sesongen 4. Og utifra tråden her, så kan jeg se resten av sesongen :D

Digger serien fordi den er så lett å se på :P ikke masse dill. Ganske rett frem. Veldig trist de siste episodene denne sesongen. Blir veldig veldig lenge å vente..

Nå er vi bare på sesong tre enda. Men jeg er spent på hvordan forholdet mellom Daya og Bennet utvikler seg.

Jeg har med vilje ikke sett den nyeste sesongen. Tenker jeg venter til september da mannen har begynt på jobb igjen og det er bare meg og bebis hjemme

Jeg har med vilje ikke sett den nyeste sesongen. Tenker jeg venter til september da mannen har begynt på jobb igjen og det er bare meg og bebis hjemme
Lur plan. Vi må se alt nå, FØR baby blir for aktiv.

Tenker også å vente til etter sommeren - reiser om noen dager, tenker at det blir for dumt å se to-tre episoder og vente en hel mnd på resten, da er det nesten bedre å vente litt til :)

Denne sesongen var kjempebra, synes jeg :-) Men vanvittig lenge å vente på neste sesong med DEN slutten!!

Synes den var sykt bra og enormt trist mot slutten, men som flere har sagt, veldig død sånn i begynnelsen. Eg gikk gjennom den på under en uke før det så gikk opp for meg hvor lenge eg må vente på neste ;O

Back
Topp