Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Satte jenta på gulvet og lekekurven ved siden av henne. Plutselig sitter hun med en liten lego-lekebil med løse deler. Da har vaskedama funnet den et sted og puttet den oppi lekekurven hennes
Må huske å sjekke litt ekstra ja!!! Storebror er ikke særlig flink å rydde...
Uff Ekkelt!!! Jeg fant selv en lepomade i ene kurven under stuebordet. Jeg hadde selvfølgelig glemt at den var der, og nå som hun drar ut kurvene hele tiden, så var jo ikke det akkurat heldig.
Det er skummelt ja Utrolig fort gjort at det ligger en liten ting der som de kan få tak i. Jeg fant ett lite eple til å henge på juletre på gulvet rett ved matta og lekene til lillemann. Er ett sånn ekstra lite som skal på de små juletrærne..
Gikk fint med juletreet vårt for 2 år siden. Men nå var hun veldig flink til å høre. Mener med det at hun skjønte at nei betyr nei. Dere kan evt sette opp noen dager før julaften?
Gikk veldig fint med juletre da storesøster var baby også Hun er født 1 mars så de er ganske like i alder.. Hun var liksom ikke interessert i juletreet, men det kan jo være at det blir annerledes i år
Mini her hadde funnet spiker i et skap en dag han var hjemme sammens med pappan gikk bra, heldigvis! Sambo hadde ikke turt å la han sove for han var så redd han skulle ha svelgt en spiker.
Oi, jeg har ikke tenkt på å ta bort småting enda! Men nå begynner han jo å åle seg bakover (Les. sette seg fast under alle møbler, hehe)
Må ta en runde i morgen