ops

Ihvertfall de blå smurfedropsene ja[:D]

Ble så forventningsfull jeg nå, da jeg så overskrifta på tråden din[:D] [;)]

ORIGINAL: goldpen

Ble så forventningsfull jeg nå, da jeg så overskrifta på tråden din[:D] [;)]

hehehe..ja..me2!
må vel bli sjokolade det ja[&:][8D]farlige saker...

Jepp! Extra sweet mint, iskaffe, mocca, lipgloss, indisk mat, trene, shoppe og BV!!! [:D]

syns ikje du ska døm mæ ætter den tråden æ starta i går om film og barn.sorry vesst æ skreiv nåka som va støttende for dæ hadde en dårlig dag i går så d blei endel feil i tråden min om barn og film.

E avhengig av røyk(stygg uvane)cola og oreo[:D][:D]

er avhengig av caffe latte.......og BV seff[8D]

Cola.. jeg klarer meg ikke uten det..nam nam

Og potetgull å dip... nå fikk jeg lyst på det[:-][:)]

Jeg misunner de som er avhengi av salat og grønnsaker og frukt og sånn jeg. Hvordan blir man det egentlig?? noen som kan hjelpe meg med det?[:D]

ORIGINAL: LaOna

Jeg misunner de som er avhengi av salat og grønnsaker og frukt og sånn jeg. Hvordan blir man det egentlig?? noen som kan hjelpe meg med det?[:D]

Hmm det tror jeg ikke går an [&:][:D]

ORIGINAL: Bekkiz83

[:D][:D][:D][:D] nei tror det er bare noe folk skryter på seg altså[:D] Også skjønner jeg ikke de som spiser salat til middag, jeg blir ikke skikkelig mett på det jeg, samme hvor mye jeg spiser liksom.. og selvom jeg har kylling eller skinke i og en liten brdøskalk ved siden så blir jeg ikke mett... [8|]

ORIGINAL: Nahemah

Tro det eller ei, men jeg er mer eller mindre avhengig av frukt, må ha enten eple appelsin eller noe annet 1 gang daglig, men nå er jeg avhengig av godis og da[8|][:D]

Da går det jo opp i opp da[:D][;)]

ORIGINAL: Bekkiz83

[:D][:D][:D][:D] nei tror det er bare noe folk skryter på seg altså[:D] Også skjønner jeg ikke de som spiser salat til middag, jeg blir ikke skikkelig mett på det jeg, samme hvor mye jeg spiser liksom.. og selvom jeg har kylling eller skinke i og en liten brdøskalk ved siden så blir jeg ikke mett... [8|]

Hihi ja kan ikke skjønne noe annet! [:D] spiser gjerne kyllingsalat til middag jeg, men etter 5 minutter så er jeg sulten igjen! [8D]

Jeg er avhengig av røyk, cola, bv og is[&:][&o][:D]

Jeg er avhengig av Mentholatum og strikketøy....[&:] Må ha det, bare må ha det! *Synker ned i gyngestolen og slurper på plass gebisset* [:D]

ORIGINAL: Nahemah

Jeg kunne ikke vært vegetarianer for jeg må ha noe slags kjøtt til middag, kylling, gris, okse, fisk, samma pokker bare det er kjøtt for eller så blir jeg sulten innen det har gått 1 time igjen[8D]

ja samme her, kunne aldri i livet vært veggis

Back
Topp