Ops jeg er gravid!

bettispagetti

Gift med forumet
Junilykke 2022
Er det muuulig? Sitter å ser på dette programmet og blir like sjokket hver gang! Helt sykt at det går ann :P

Jeg vet! Er helt sykt at noen ikke får den store runde magen selv om de går nesten til termin :o åssen er det mulig?

Og at dem ikke kjenner spark, husker jo siste mnd i første svangerskapet mitt hvor man kunne se at det var en fot som stakk ut av magen ibandt :D

Jeg vet! Er helt sykt at noen ikke får den store runde magen selv om de går nesten til termin :o åssen er det mulig?

Og at dem ikke kjenner spark, husker jo siste mnd i første svangerskapet mitt hvor man kunne se at det var en fot som stakk ut av magen ibandt :D
Haha! Det er det sykeste!
Det husker jeg også, det var mange ganger jeg måtte presse tilbake på den foten som stod ut for det var så ubehagelig :P

Haha! Det er det sykeste!
Det husker jeg også, det var mange ganger jeg måtte presse tilbake på den foten som stod ut for det var så ubehagelig :P

Jepp samme her, også når babyen sparket i ribbeina mine siste mnd.... Klarer ikke å forstå at slike ting ikke blir lagt merke til jeg altså :o

Min forrige var veldig rolig, sparket lite, men kjente det jo. Men kan godt være jeg hadde trodd det var noe annet om jeg ikke visste han var der. Leamus eller noe :p var aldri slik at man så kroppsdeler eller tydelige bevegelser utenpå.

Back
Topp