Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
noen som ser på det her? går på kanal 52 for dere som har canal digital[:)]
blir helt satt ut jeg, att man kan gå i 9 mnd uten å vite att man er gravid!!! tenk på alle de symptomene vi har hatt og har her inne!!! hehe.. kanalen heter TLC norge[:)] og det begynner nå[:)]
Ja det er helt utrolig! Så på det jeg også, og kan ikke skjønne hvordan det går an.
Føler jeg ser ut som en hval for tiden, og har enda 4 mnd igjen. Kan ikke begripe at folk kan gå nesten tiden ut uten å skjønne at de er gravide.
Vet ikke helt om jeg tror så mye på disse historiene jeg, syns det høres litt vel ut at man går i 40 uker uten å ane at det vokser en baby i magen....
Man må da i såfall være en smule "omfangsrik" fra før, så det ikke utgjør noen forskjell... Og man burde vel merke spark? Eller godskrives alt en veldig aktiv tarm?![:D] Mulig jeg er vanskelig på morran her, men får meg ikke til å tro på det...
Fikk ikke sett programmet, men da jeg hadde praksis i Australia jobbet vi med ei jente som opplevde dette. Helt utrolig å høre henne fortelle historien sin!! Hun var 18 år, og hadde null anelse. Hadde hatt sex med en tilfeldig på fest, ingen kontakt etterpå. Hun ble kjørt til legevakta kl. 24 den kvelden pga kraftige magesmerter. Hun kom ikke inn til lege før kl. 04.00 og kl. 08.00 hadde hun en sunn og frisk gutt i armene sine. HELT UTROLIG!
Jeg har heller ikke trodd helt på sånne historier.. Men søskenbarnet til en venninne opplevde det der.. Hun fikk så vondt og kramper i magen, så hun dro på legevakta. Og der fikk hun beskjed om at fødselen var i gang[:o][:o] Da var det bare rett på sykehus med henne.. Og samboeren var så ny, at det var ikke han som var pappaen, det var eksen[:-]
Tenkt på det da.. Ikke fått forberedt seg på noe som helst[&:] ikke fått tenke over fødselen en gang..[&:]
Nei, jeg er veldig glad for at jeg vet om det! Men hadde ikke gjort noe å slippe alle plagene[:-][:D]