Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har sett litt på det nå, og jeg blir helt kvalm og forbanna på dem som misbruker barn seksuelt! Så ekkelt å høre dem snakke om hvordan de går frem osv... [:(]
Helt enig!
Men veldig glad for at jeg har sett det. Greit å vite hva man skal se etter osv, om man gud forby skulle finne seg i den situasjonen med sine egne barn.
Jeg også blir kvalm av slike personer. Det som overrasker meg mest her er at de erkjenner det de har gjort og står fram på en riksdekkende tv. Ikke mange gjør det. Jeg også prøver å lære meg de faresignalene som kan definere en pedofil.
Jeg har mye tro på at barna skal lære seg å bestemme seg over sin egen kropp, sette grense og si nei når de kommer i en situasjon de misttrives i. Jeg har f.eks en nevø som ikke vil ha klem og det respekterer jeg. Mange tvinger seg til kos og det tror jeg kan gjøre barnet ukomfortabelt. Alle har sin grense og hvis noen trår over det er det ganske ubehagelig.