Oppvasktbl./pulver*insp*

Vi bruker Coop Änglamark sine tabletter og glansemiddel fra Sun.

Pleier følge med på salg på finish for å spare litt, men hva koster disse billige merkene?

Har brukt sun pulver en stund og vi har ny oppvaskmaskin, vet ikke om det er det ene eller det andre, men vi har veldig ren og skinnende oppvask :)

Jeg bruker pulver fordi jeg tror det er rimligst.
Aner ikke merket... er det noe sun et eller annet tro. ..?

Jeg føler at plastikkting ofte får et hvitt belegg på seg når det er ferdig vasket... Noen som har tips til middel som ikke får det?

Vi bruker diverse av tabletter, sun/finish/yes, alt etter hvor det er på salg, eller hvor vi handler:-)

Her går det i finish tabletter for det meste, innimellom hvis jeg går tom for finish kjøper jeg yes.
Kjøper finish i store mengder når vi storhandler en gang i mnd, så egentlig sjelden vi går tom.

Bruker finish, yes eller sun. Alt etter ka e får tak i først :)
Billigmerker holder e meg laaangt unna da de er dårlige.
På staples, maske,felleskjøpet og coop obs har de store økonomipakker ofte på tilbud så hamstrer en del der.

Bruker rema pulver og skyllemiddel tar jeg bare det de har der jeg handler... Noen ganger sun og noen ganger finish...

Bruker de jeg kjøper inn på tilbud :P sånn derre all inn 1 tabletter ... er det sun montro. ? også den dere flytende de har som påstar at de skal vaske like rent på kort programm ;)

bruker finish tabletter eller andre typer om det evt er på tilbud der vi handler :-)

Tablettene er tilsatt noe som sliter på porselen om du har et fint servise du er redd for bør du bruke pulver!

Vi kjøper yes tabl i Sverige når vi er der. Veldig fornøyd med det. Å vesla synes det er super stas og putte dem i maskinen :-P

Back
Topp