Oppvaskmiddel, dyrt vs billig..like bra?

Blir kjent med forumet
Var og handla igår, å jeg bruker den allt i ett ekstra power, koster 40-50 kr for en pakke.
Så på en billigere pakke, kostet rundt 15 kr, men turte ikke kjøpe.
Så hadde dem en annen (lanlord) til 15 kr, å den var det mye mer i, men jeg kjøpte selvsakt den til nesten 50 kr fordi jeg tenkte at den sikkert var best[X(]

Men er dem egentlig like bra?
Betaler man mere for fancye pakker og mere skryt å skrift?

på oppvask har jeg brukt billig og bra. syns de er like gode.
men på klesvask bruker jeg bare blenda sensitiv.

Vi merker forskjell på billig og dyrt på oppvasktabletter... 

Jeg har prøvd alle som er på markedet, på både oppvask og klesvask, og har kommet til den konklusjon at billig er minst like bra.

Jeg har hørt lanlord og frist price sine ikke er så gode.. har ikke prøvd de selv..
Men samboer kjøpte pulveret til first price.. det ble kasta.. skitne glass etter 2 runder? neeh..
Jeg kjøper når det er på tilbud, sånn 4 for 100,- osv på obs.. akkurat nå har vi den powerball, finish [;)]

prøvde first price og omo(?) til oppvaskmaskina. det ble IKKE mye reint med first price..[>:]

Vi bruker Änglamark pulver og glansemiddel fra Europris til oppvaskmaskina. Funker supert! Ingen flekker på koppene!

Kjøper de dobbeltpakkene til Finish! Er fornøyd [:)] Du får vel dobbelt så mye til samme pris, evt litt under..

ORIGINAL: Tanketrollet

Vi merker forskjell på billig og dyrt på oppvasktabletter... 

merker ikke store forskjellen på landlord eller alle de forskjellige variantene til sun, men finish poweball liker jeg ikke. værste jeg har prøvd. har prøvd det flere ganger, og jeg liker det ikke.

Liker ikke de billiggreiene altså. Hverken oppvask eller klesvask. Verste er at jeg føler det blir "seigt". 

Jeg bruker begge deler, men syns billigmerker er helt ok [:)]

Back
Topp