Oppvaskmaskin med godt ullprogram

• Trådstarter Trådstarter Ardadine
  • Opprettet Opprettet
A

Ardadine

Guest
Nå håper jeg noen har gode tips til meg. Vi har en vaskemaskin som funker kjempefint, bortsett fra at den ikke har et fungerende ullprogram. Ullklærne kommer like skitne ut, og med tørre flekker. Jeg tenker derfor å kjøpe en vaskemaskin til. Hovedsaklig for å vaske ullklær, men det er uansett nyttig med to maskiner når man har barn i barnehagealder.

Derfor; er det noen som kan anbefale en maskin med godt ullprogram? Den trenger ikke være en toppmodell, det eneste kriteriet er at den vasker ullklær ordentlig rene :happy:

Tittelen på tråden er litt artig for jeg har ennå til gode å finne en oppvaskmaskin med ullprogram, men kunne vært interessant å få både rene ullgensere og tallerkner samtidig :p

så over til spørsmålet. Har hatt ulike mile maskiner og de har vasker ulltøyet rent her :)

Tittelen på tråden er litt artig for jeg har ennå til gode å finne en oppvaskmaskin med ullprogram, men kunne vært interessant å få både rene ullgensere og tallerkner samtidig :p

så over til spørsmålet. Har hatt ulike mile maskiner og de har vasker ulltøyet rent her :)
Lo godt av tittelen ja:hilarious:

Takk for tips :happy: Klarer aldri å lære meg forskjell på oppvaskmaskin og vaskemaskin, skaper litt forvirring til tider :p

Vi har candyaskin nå og hadde hotpoint før. Begge vasket ullklærne reine. Men på vanskelige flekker bruker vi sitronsåpe uansett om det er ull eller ikke.

Back
Topp