Oppvaskkosten..

Jordan :P slenger den i oppvaskmaskinen minst ei gang i uka. De holder seg fine lenge syns jeg.

Vasker den nå og da, og skifter den ut når jeg ser og tenker den bør kastes.

Prøver å slenge de i oppvaskmaskinen ganske ofte. Blir mindre utbytter da.

Den får seg ofte en runde i oppvaskmaskinen. Bytter den ut når den ser slitt ut.

Den blir ofte med i maskina, menbytter ca en gang i uka :)

jeg har en slitt en i stallen til vask, så har jeg en til panner og sånn ekle oppvask så har jeg en bruker på bestikk og glass. Alle bli vaska en gang i uka, med klorin.

Når den til bestikk begynner å bli slitt, bytter jeg den ut og tar den gamle og bruker på gryter og viss den jeg har brukt på gryter ser ok ut bruker jeg den i stallen og kaster den jeg har i stallen;P

så tror jeg bytter ut vær 4/5 mnd;P

Kaster den når den blir ødelagt

Vasker i oppvaskmaskin en gang i uka, så går de etterhvert til vaskerommet til sånn ymse, altså vaske sko, regntøy og slikt med. Kjøper ny til kjøkkenet ca annenhver mnd.

Å shit! Den burde vært byttet ut ja.. Takk for påminnelsen :D

Holder seg lenge! Kjører de i oppvaskmaskinen ukentlig! :)

Hver 14 dag til engang i måneden.

Skifter ut når jeg ser den er slitt. Ellers vasker jeg den i maskin nå og da. Alltid i maskin etter man har vaska tomatsaus, bare fordi den ser så skitten ut ;-)

Nå leste jeg oppkastkvoten:p haha

Bytter den når den er sliten. Litt opp og ned hvor lang tid det tar, men må ha jordan. Prøvd mange forskjellige, og mange må jeg bytte etter et par dager:p

Back
Topp