oppvaskemaskin

nussnøff

Gift med forumet
VIP
Jeg syns at tingene ikke alltid blir skikkelig reint i oppvaskemaskinen for tiden. Før jeg setter tingene inni så skyller jeg alltid godt av det, så det er nesten ingenting skitt igjen. Har tatt ut den risten som er i bunnen av maskinen, og der var det ingenting i........ Noen som har vært borti det samme? Vil det hjelpe å rense den eller er det noen andre filtre rundt omkring som jeg ikke har funnet...... eller er maskinen på vei til å dø[&:] Noen tips?

Hvis du setter for høye ting i den nederste kurven vil ofte de "spylegreiene" ikke gå skikkelig rundt, og oppvasken vil da ikke bli helt ren.. Kan det ha skjedd noe sånt?

ORIGINAL: Froskegele

Hvis du setter for høye ting i den nederste kurven vil ofte de "spylegreiene" ikke gå skikkelig rundt, og oppvasken vil da ikke bli helt ren.. Kan det ha skjedd noe sånt?

nja kanskje, men jeg pleier å ta en snurr på den sånn at jeg ser at det ikke tar borti. Det kan jo gjærne bli annerledes når maskinen er igang da.....

hadde prøvd å kjøpt sånn sun maskin rens[:)]

Hullene på de spylerarmene kan være tette, tomt for glansemiddel, viss du bruker tabletter kanskje de ikke løser seg opp skikkelig, for raskt program, for lav temp.. [:)]

ORIGINAL: Sjakkruta

Hullene på de spylerarmene kan være tette, tomt for glansemiddel, viss du bruker tabletter kanskje de ikke løser seg opp skikkelig, for raskt program, for lav temp.. [:)]

jeg bruker alltid det høyeste programmet på 70 grader, det er ikke tomt for glansemiddel, tror tabletten løser seg skikkelig opp(ser ingen rester ihvertfall)

Hvordan kan jeg sjekke om armene er tette da?

ORIGINAL: Minnie87

hadde prøvd å kjøpt sånn sun maskin rens[:)]

virker det? eller er det bare en dyr dings som de vil tjene penger på[:D]

ORIGINAL: nussnøff

jeg bruker alltid det høyeste programmet på 70 grader, det er ikke tomt for glansemiddel, tror tabletten løser seg skikkelig opp(ser ingen rester ihvertfall)

Tror du må ta de av å prøve å vaske de på en eller annen måte. Mamma sa en gang at hun bruker å gjøre det av og til, men jeg spurte ikke hvordan [&o]

ORIGINAL: nussnøff

Tror du må ta de av å prøve å vaske de på en eller annen måte. Mamma sa en gang at hun bruker å gjøre det av og til, men jeg spurte ikke hvordan [&o]

takker[:)]

tror gubben skal få lov til å ta seg av demonteringen ellers er jeg redd vi ikke har maskin lenger[;)]

Back
Topp