Tinkiwinki
Forelsket i forumet
Hvordan varmer dere opp morsmelk som har stått i kjøleskap?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja man kan ta det i micro? Hvor mye og hvor lenge?Vannbad med forrige, micro denne gangen
Har lest det jeg og. Tror det var at om melken blir for varm, mister den næringstoffer? Og at micro varmer ujevnt. Men om man ikke varmer lenge, og rister godt på flasken bør det vel gå bra?Mener å ha lest at man ikke skal varme morsmelk i micro. Noen som vet om det stemmer? Jeg har bare varmet i vannbad selv.
Har lest det jeg og. Tror det var at om melken blir for varm, mister den næringstoffer? Og at micro varmer ujevnt. Men om man ikke varmer lenge, og rister godt på flasken bør det vel gå bra?
Tror jeg kjører på med det jeg også. Tar ikke så lengeSjekket med jordmorvenninne og hun sa det ble anbefalt vannbad fordi man da har bedre har kontroll på temperaturen, kan fort bli for varm i Micro, men i seg selv ikke noe i veien for å varme i micro så lenge man passer på at den ikke blir for varm.
Blir den altfor varm mister den noen av næringsstoffene.
Da fortsetter jeg med varmingen i micro'n, vi varmer bare kort så den blir litt lunka![]()