Oppussingsobjekt...

Elenia

Gift med forumet
Har funnet ett hus, eller ett vertikaldelt hus da.... Som æ ska å se på.... Må puss alt opp... absolutt alt. E utleiemuligheta der. så får jo litt inn der da.... Men kan nu egentlig ikke selg mitt før i september.... men får nu hør ka banken si da..... 

http://www.tinde.no/py/residential.tas?Ref=T7795-57070107

Ser IKKE så veldi bra ut, Men æ bare tenk på korsn d kan bi seanes ut æ....  Kan jo bi drømmehuset til slutt[:D]

Vi kjøpte en tomannsbolig i nov 05, som var et totalrenoveringprosjekt.
Da flyttet vi ut av leieleiligheta, og inn hos svigers for å spare penger.
Vi har flyttet og revet vegger, lagt nytt tak og gulv, veggfornyere.
Til slutt har vi malet alt. Dette var snakk om to separate leiligheter horisontalt, hvor vi leier ut første etasje.
I og med at vi bodde hos svigers, fikk vi et spark i ræva på gjøre det hele så kjapt innflytningsklart som mulig.
Da hadde vi leid inn to snekrere som gjorde det groveste, og fått masse hjelp fra venner og familie.
mars 06 flyttet vi inn, og da var det bare småsaker som måtte skiftes.
April 06 flyttet leieboerne inn.
Men siden vi har kjøpt huset har det hele tiden vært noe som måtte gjøres, som bytte tak, vann og kloakkrør skiftet, drenering lagt inn.
Og nå er neste prosjekt for tur, som er innredning av loft.
Har vært utrolig tung mens ting har stått på, og mange ganger må Filip og jeg se langt etter samboer. Men så vil det bli supert til slutt, og så har vi jo også en av byens beste tomt. Helt klart verdt de tunge stundene som har vært, og som kommer framover.

Ja d e akkurat d.... den ligg liksom midt i byen... så e gangavstand til alt.... nu bor æ på toppen av en lang bakke, å e ikke nært noen ting... så har sååå løst på... va å henta prospektet på den. å d va MASSE som måtte gjøres... MASSE feil å MASSE arbeid.... men æ kan jo gjør d mest nødvendige med en gang, åsså gjør resten når æ har råd....
Æ VIL HA DET.........  

ORIGINAL: Esmerelda Foxbur

Det er jo sant. Du tar det mest nødvendige så får du ta det som er mindre viktig når økonomien er stabil og du har tid.[:)] P.S. Data er viktig!!![;)]

Jeg synest location er viktig. Nå bor jeg laaaangt unna alt, men når jeg skal flytte nå om 9 dager har jeg gåavstand til alt fra butikk til legen. Det skal bli deilig å sette fra seg bilen!!

Helt enig.. første som ska gjøres e få internett [:D]

Back
Topp