Oppussings posjekt!

TereseS

Gift med forumet
Vel, jeg er ganske fan av retroting og er veldig glad i saker og ting fra gamle dager.. Så når svigers sa at den gamle simovogna kjæresten min hadde var oppå låven.. DA MÅTTE JEG JO BARE SE![8D]  Endel rust, og VELDIG møkkete bag, MEN dette her skulle jeg klare.. For fy søren for en tøff vogn! Så nå har vi vaska bagen som ser helt ny ut og nå går jeg over med stålull på understellet.. Dette blir så kult, og ikke minst siden kjæresten min brukte den når han var liten.. Det er da 24år siden[8D]  Ønsk meg lykke til a jenter! Legger ved før bilder, også oppdaterer jeg etterhvert som den blir fresh! [:D][:D]

Som du ser er understellet ganske så shabby...

Enda et..

En stk MØKKETE bag..

...Og skjerm..

Fysj.. Hehe..

Svigermor hjelper til, og nå begynner det å bli bra! [:)]

Er flink jeg og! [:)]

...............
...............
Også er bagen ren og pen.....

Skinnet må strekkes litt så knappene passer rundt bagen..

Her er det goood plass til gutten vår[:)]

Fy søren så tøff altså![:D][:D]

Understellet må vente på seg, må ha litt pauser fra pussing så dere får se hele vogna senere! [;)]

Begynner og nærme seg nå! [;)]

Morsomt det. [:)] Snakket akkurat med samboeren min, han holder på å rydde huset etter sine foreldre, og i dag fant han den gamle barnevogna si og to esker med babytøy han brukte for 36 år siden. Så det må jeg se over, hehe. [:)] Lykke til med vogn-prosjektet ditt! [:)]

kjempefin vogn! hvordan har dere tenkt å få rent baggen? er d stoff?[:)]

Så stilig, de selger jo sånne retro vogner enda... men fy for en pris, så skal si dere hadde flaks!! [:D]
Hadde vel en brun sån simo vogn jeg med gult skinntrekk inni... Grøss... men den har nok blitt kastet eller gitt bort for maaange år siden. Siste jeg så den var jeg vel 5 år [8D]
Gleder meg til å se det ferdig resultatet

ORIGINAL: Malleleo

kjempefin vogn! hvordan har dere tenkt å få rent baggen? er d stoff?[:)]

Den er i slik skai-stoff.. Så vi brukte bare skurekost først og fille med salmiakk og zalo[:)] Også er det jo ganske lett og rengjøre skinn da[:)]

Åååhh så artig[:D]
du får holde oss oppdatert med bilder...
Stort prosjekt du har begynnt på altså...hehe godt du har satt hele familien i sving[8D]

ORIGINAL: Devilina

Så stilig, de selger jo sånne retro vogner enda... men fy for en pris, så skal si dere hadde flaks!! [:D]
Hadde vel en brun sån simo vogn jeg med gult skinntrekk inni... Grøss... men den har nok blitt kastet eller gitt bort for maaange år siden. Siste jeg så den var jeg vel 5 år [8D]
Gleder meg til å se det ferdig resultatet

De vognene koster jo søren meg rundt 15000,- da! Så like greit å bruke et par timer bare på å fikse opp en gammel en:) Denne vogna heter simo208 så var sikkert skikkelig in i sin tid.. Hehe..

Så kjekt!

Kjempeflott med gjenbruk, og spesielt når det er en vogn en har et forhold til.
Gleder meg til å se resultatet.

NIIICE!! Menne... er ikke det en emaljunga bag? :P

For en kjempefin vogn! Bra innsats [:)]

Guri så stilig :)

syns det er kjempe tøft med sånn retro vogner, men kunne ikke hatt det selv.

ORIGINAL: Fever

NIIICE!! Menne... er ikke det en emaljunga bag? :P

Neeii.. Det står simo208 på siden av bagen:)

ORIGINAL: tullingen

Så gøy då
mamma har min vogn fra når eg va baby og i samme stil som den... vår e heilt fin men eg ville ikke ha ann [8D] snakk om ein skuffa mamma ja [8|]

glede meg t å se koss d blir [:D]

samme her, brukte den mye hos mamma da, så slapp jeg å ha med vogn ut der! Den er brun!

ORIGINAL: Vinkeline

ORIGINAL: tullingen

Så gøy då
mamma har min vogn fra når eg va baby og i samme stil som den... vår e heilt fin men eg ville ikke ha ann [8D] snakk om ein skuffa mamma ja [8|]

glede meg t å se koss d blir [:D]

samme her, brukte den mye hos mamma da, så slapp jeg å ha med vogn ut der! Den er brun!

Kjekt det da, og vogn stående et annet sted[:)]

Back
Topp