oppussing

Emba_Larsen

Forumet er livet
da har jeg endelig fått kommet i gang med oppussinga av barnerommet[:)][:)] var sånn skikkelig stygg og BRUN ([&:]) tapet, pluss en gyyselig brunfarge på listene, døra, og skapdørene[:'(]  så nå har jeg grunnet ferdig vegger og alt. (venter på at det tørker[:D])  gleder meg såååå masse til det er ferdig. skal legge ut bilder når det er heeelt ferdig [:D]

Vi ble ferdige med barnerommet
sist helg.. etter masse abeid med
rommet[:D] Måtte rive ned 2 lag
med gammel tapet!! Off for noe
slit, fikk heldigvis hjelp av søs...
Nå står rommet klart, å d va verdt all
jobbing.. Rommet ble knallfint...[;)][:D]
Har malt på disneyfigurer, satt opp sengen,
hengt opp bilde, gardina er på plass...
Så jilt!! Nå er det bare å vente på dn
lille...[:D]

jeg har pusset opp 3 soverom nå. men barnerommet blir det bare så som så med. Skal bare male tak og lister der inne, så får vi ta det skikkelig når gutten blir litt større og skal begynne å bruke rommet. Han blir jo inne til oss sånn helt til å begynne med. Har ikke energi og helse til mere nå.

begynner endelig åse slutten på oppussinga jeg å nå. Fatt ferdig alt av maling og alle lister er satt opp. Så nå har jeg mala et kles skap som skal stå der også skal jeg opp å vaske panelen og gulvet etterpå. Så kanskje jeg kan begynne å sette sammen seng og sånt ikveld...*håper veldig*

Ja..Du er nødt til å legge ut bilder.Er morro å se hvordan andre har det [:)]

deilig å se enden på visa! her er det lille rommet her helt lysegråblått, og vi får jo en liten jente, så det skal males i en krem-hvit farge. og så skal vi på ikea og kjøpe kommode, gulvteppe, en kiste til å ha leker og sånn i og en stol. gleder meg max! malingen skal skje den uken her da, så tar vi gangen i samme slengen:) gøy med bilder ja! er ikke god på det selv, men mulig det kommer!

hmm får ikke til det med bilder jeg, men vil gjerne se bilder fra dere[:D]

Synes dere er så heldige som får "lage" til barnerom.. Vi leier leilighet..da kan en liksom ikke starte med full opp-pussing..[:)][&:]

Her har Mannen bestemt at det blir oppussing av Lilleprinsen sitt rom om en mnds tid. Litt etter påske. Han og svoger og noen flere tar og maler babyrommet, badet og noe småtteri på kjøkkenet i samme slengen! [:)] Og kona... hun skal ut av huset! [:D] Hehe, må ikke få i seg malingsduns, må skjønne! Så jeg skal bo en helg hos svigers! Å, det blir deilig å komme hjem til "nytt" hus. Og så tar vi møbeleringen etter det... [;)]

Back
Topp