Oppussing under ivf forsøk

Lean

Forumet er livet
Tror vi var litt optimistisk og fant på at vi skulle pusse opp samtidig som ivf forsøk for å få tiden til å gå fortere og for å fylke dagene. Nå ser vi at formen min ikke tilsier oppussing i det heletatt! Men gulv, varmekabler osv er kjøpt inn og huset er på halv åtte [emoji38] Noen fler med samme erfaring? Hva gjorde dere? Jeg prøver å få mannen til å spørre noen kompiser om hjelp men det sitter langt inne tror jeg.

Haha, Åja.. En kombinasjon av gammelt hus, ideen om å bruke tiden fornuftig mens vi venter, og ikke helt planer for ting, har gjort at det ser helt bomba ut her. Jeg er flink til å starte, men ikke til å fullføre :p Ikke minst ble det dårlig med det når formen ikke var det helt store, så da ble ikke ting gjort likevel.. Så mye har måttet vente til formen tillot å bli ferdig :p

Haha, Åja.. En kombinasjon av gammelt hus, ideen om å bruke tiden fornuftig mens vi venter, og ikke helt planer for ting, har gjort at det ser helt bomba ut her. Jeg er flink til å starte, men ikke til å fullføre :p Ikke minst ble det dårlig med det når formen ikke var det helt store, så da ble ikke ting gjort likevel.. Så mye har måttet vente til formen tillot å bli ferdig :p

Godt å høre jeg ikke er alene [emoji38] Her står huset på hodet og jeg får ikke gjort noe!

Godt å høre jeg ikke er alene [emoji38] Her står huset på hodet og jeg får ikke gjort noe!
Det er vanskelig å få gjort noe som helst når det gjelder IVF, enten er det vondt og man bare ligger, eller så er hjernen i full aktivitet og funderer på hvordan eggene har det (enten de er utenfor eller inni kroppen) så man klarer ikke konsentrere seg uansett :p

Men hvis dere har kompiser som er nevenyttige så ville jeg absolutt spurt dem :D

Første forsøket flyttet vi. Trenger vel ikke si at jeg ikke fikk gjort så mye? Sykemeldt og skikkelig dårlig, både før og etter uttak.

Det er vanskelig å få gjort noe som helst når det gjelder IVF, enten er det vondt og man bare ligger, eller så er hjernen i full aktivitet og funderer på hvordan eggene har det (enten de er utenfor eller inni kroppen) så man klarer ikke konsentrere seg uansett :p

Men hvis dere har kompiser som er nevenyttige så ville jeg absolutt spurt dem :D

Ja, tror vi var i overkant optimistisk Blir nok kompishjelp etter hvert ja [emoji38]

Dere har jo flere mnd av graviditeten å pusse opp på :cat:

Denne tråden var veldig nyttig, den dyttet meg til å gjøre noen småting som har ligget alt for lenge.. Så nå knirker ikke døra lenger, og en annen har fått et strøk maling. Ikke all verdens arbeid, og langt igjen til mål, men alt hjelper jo :)

Denne tråden var veldig nyttig, den dyttet meg til å gjøre noen småting som har ligget alt for lenge.. Så nå knirker ikke døra lenger, og en annen har fått et strøk maling. Ikke all verdens arbeid, og langt igjen til mål, men alt hjelper jo :)

Hehehe [emoji38] Herlig! Godt at min stilleligging kan inspirere andre [emoji23] Flink du er! I dag har jeg vasket en maskin med klær så jeg skal ha noe rent å dra til Trondheim med i morgen [emoji38] Storfornøyd med det [emoji38]

Hehehe [emoji38] Herlig! Godt at min stilleligging kan inspirere andre [emoji23] Flink du er! I dag har jeg vasket en maskin med klær så jeg skal ha noe rent å dra til Trondheim med i morgen [emoji38] Storfornøyd med det [emoji38]
Her i huset er det jeg som maler og pusser benker, og mannnen som vasker klær :hilarious:
Men jeg skal brette sammen det som henger på stativet, så ser det ikke så rotete ut her :p

Det er en del stilleligging her og, men det begynner å gå seg til :)

Her i huset er det jeg som maler og pusser benker, og mannnen som vasker klær :hilarious:
Men jeg skal brette sammen det som henger på stativet, så ser det ikke så rotete ut her :p

Det er en del stilleligging her og, men det begynner å gå seg til :)

Flink du er [emoji4][emoji1303]
Ligg stille så lenge du trenger det tenker jeg [emoji4]
Har du peiling? Kan jeg puste nå når de ikke har ringt enda? [emoji33]

Flink du er [emoji4][emoji1303]
Ligg stille så lenge du trenger det tenker jeg [emoji4]
Har du peiling? Kan jeg puste nå når de ikke har ringt enda? [emoji33]
Takk :)
Jada, tar alt med ro. All den tid den ene eggstokken fremdeles er enorm så tenker jeg det er lurt å ta det med ro :) Og jeg har peiling, du kan (og bør!) puste. De kommer ikke til å ringe uansett, bare slapp av :)

Takk :)
Jada, tar alt med ro. All den tid den ene eggstokken fremdeles er enorm så tenker jeg det er lurt å ta det med ro :) Og jeg har peiling, du kan (og bør!) puste. De kommer ikke til å ringe uansett, bare slapp av :)

Det er bra! Helsen først [emoji173]️ Her føles det også som en av eggstokkene er stor. Den de fikk ut mesteparten av eggene fra.
Phuh.. jeg prøver å puste nå. Tar nok en god halvtime til før jeg tør å puste helt, bare sånn for sikkerhets skyld [emoji5]

Har ikke vært gjennom ivf, så har ingen erfaring der. Men vi flyttet og startet renovering av hus med 5mnd gammel baby. Trodde så naivt at vi skulle få gjort sååå mye :hilarious: Ungen har blitt 1 år og huset er fremdeles på halv tolv.
Ringer sinnasnekkeren snart :wacky:

Back
Topp