Oppussing-kjempegøy!!

Godzilla

Elsker forumet
Når jeg kom hjem fra jobb i går hadde min handy mann delt av vårt soverom til et barnerom og vårt soverom(bare myyye mindre). Så nå har tulle fått sitt eget rom. Han skal sparkle og male veggene i dag....Gleder meg til å ta fatt på gardiner og dill og dall....Noen av dere som er i full gang med oppussing??

så gøy at dere er igang!!
vi skal begynne med barnerommet etter vi har vært på 3d!![:D]

Vi pusser opp hele tiden.. Har gammelt hos som vi fikser litt på hele tiden men gleder meg til og begynne med barnerommet [:)] men blir i grunnen fikset opp til storesøster så hun slipper og sove vegg i vegg med babyen...

Har nylig kjøpt tomannsbolig så vi holder på å pusse opp hele huset..ikke så lenge til at vi skal pusse opp rommet til prinsen min[:D]kjempe gøy......gleder meg massseeeeee[:D][:D][:D][:D]

vi har malt barnerommet, kjøpt ny kommode og stol, satt inn puter og bord, mangler bare senga, et teppe og en panel-ovn![:)] 

gleder meg til å begynne på barnerommet, har allerede kjøpt inn lamper og pynteputer og diverse som jeg skal pynte opp med, skal begynne å male rommet rundt mai en gang tenker jeg... gleder meg[:D]

Back
Topp