oppussing av stue

MinCariño

Forumet er livet
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
vi skal pusse opp stuen i høst..kanskje i høstferien..men vet ikkje ka farge vi skal ha på veggene!! No har vi miljøtapet malt gul..men d blir litt..ja..gult.
vi har mørke brune og sorte møbler..
har ikkje lyst å male kaffe mocca el lignende..syns alle har d..har litt lyst på tapet..
noen tips?`eller ka farge har de som har mørke møbler?

Vi har nok malt stuene våre i samme farge som alle andre har [8D] I spisestuen har vi kaffe latte på panel veggen, hvit på muren, og lutet tak og lister lyse [:)] Har mork brun spisestue. Gardinene er hvite i både spisestue og hovedstue, men er på utkikk etter noen brune noen, så hyl ut om noen skulle komme over noen som er fine [;)] Også har vi denne lampa, synes den er så kul [:D]
http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/80146249

Ellers er det helt likt i hovedstua, bortsett fra at vi malte panelveggene i fargen ida [:)] Ganske lik de andre lyse fargene[8D] Med sorte/brune møbler!

I loftstua er det helt likt som i spisestua, men der har vi lille gardiner, pynteputer o.l. [:D]

Så svaret på spm ditt er, vi har mørke møbler, men også lyse farger på veggene [:D][8D]

Jeg er litt redd gule farger, så her har vi valgt "Skagen", den er lys grå, helt nydelig[:)] Men veit ikke hvordan den er med mørke møbler, tror den er veldig nøytral igrunn.

Vi har lys grå vegger (og blanding av hvite og mørke møbler). Liker ikke helt hvitt, og caffe mocca-fargen hadde jeg for 10 år siden, så den er jeg ferdig med (selv om jeg liker den veldig godt ennå). 

men dere med grå stue, blir det ikkje kaldt då? grå er jo en kald farge..

skal sjekke den nettsiden[:)]

Vi skal male soverommet grått då. 3 vegger grå og en vegg mørk lilla[:)]
så blir kanskje litt feil å ha samme farge i stuen..?

Back
Topp