Oppussing av barnerom..

fruluna

Forumet er livet
Vi driver å order i stand andre etasje nå, og mannen min skal lage rom til Linnea..

Har så lyst på sånn Tarkett gulv, men hva er finest mønster???
 eller

Har tenkt til å ha hvit brystpanel, og så tapet øverst.. For panelen tåler en trøkk i motsetning til tapet..

Men blir det finest med tapet med mønter øverst eller strietapet som jeg maler i en farge??

Hmmm...Forslag???

Dere som har barnerom med småtroll.. Hva tåler en trøkk?? Og hva er dumt å ha?

Sniker meg inn her jeg..
Så kule golv!! Jeg ville valgt ensfarga tapet når det er mønster på golvet- kan fort bli rotete/masete med mye mønster. Lykke til [:)]
Og så tror jeg at jeg ville valgt den turkise- innbiller meg at den fargen kan leve lenger enn den rosa,at man ikke blir så fort lei av den..?

Og hva gjør du her inne da, høna???? hihi!! Nei koselig det å se kjentfolk her inne [:D][:D]

Ja, erigrunn enig med ensfarget tapet øverst.. Men så fant jeg en tapet som hadde akkurat samme mønter og farge som det rosa gulvet da ser du....
Bare at hovedfargen var turkis istedenfor rosa liksom...  Men uff er så vanskelig....

Sorry,sorry- rusler stille og rolig ut igjen nå snart.. hihi

Det er jo ikke sikkert det blir så voldsomt med mønster når dere skal ha panel i mellom da. PÅ rommet til Erik har vi 3 lyse vegger og en grønn en og så har vi tapetbord med jungelmotiv på de lyse veggene. Kanskje det kunne være ett alternativ for dere også? Å ha mønstra tapet på en vegg for å bryte litt?
Det blir nok bra uansett,tenker jeg!

Og du? Den signaturen din er så utrolig nydelig

Tusen takk vennen..

Vi tenkte at det var smart å ha panel nederst da for ellers kommer hun vel å rive og slite i tapeten hvis den dekker hele veggen? Tror du ikke??
Eller.. Har aldri hatt unger før jeg så..hehe [:D]

Any time [:)]

Rive og slite i tapeten- skal dere ikke lime den fast? fniiiis

Neida,jeg skjønner hva du mener. Syns det er en god idé med panel jeg,ja- mye enklere å gi den ett malingsstrøk hvis den skulle bli stygg enn å tapetsere på nytt! Anbefaler å ha på panellakk/lut,så den ikke mørkner så fort. Det har vi gjort i stua vår og panelen er nesten like lys som da den var ny for 2,5 år siden [:D]

Tror du jeg fikk med meg det du da?? Har du sett hva nicket mitt er eller?

Nei,da mørkner den ikke [;)]

Det skal jeg love deg - og det er ingen tegn til at tåka har tenkt å lette med det første [8|]

Halloen FjerneErna-så kjekt med besøk av deg[:D][:D][:D] og enig med deg ville hatt det litt rolig oppe hvis eg skulle hatt mønster på gulvet[:)] sånn at en ikkje blir helt svimmel der inne[;)]hehe

ORIGINAL: Cathrine76

Halloen FjerneErna-så kjekt med besøk av deg[:D][:D][:D] og enig med deg ville hatt det litt rolig oppe hvis eg skulle hatt mønster på gulvet[:)] sånn at en ikkje blir helt svimmel der inne[;)]hehe

Se det var en kvinne med stor forstand!! [:D] 

Ja,jeg lusker rundt her fortsatt [;)]

ORIGINAL: FjerneErna

ORIGINAL: Cathrine76

Se det var en kvinne med stor forstand!! [:D] 

Ja,jeg lusker rundt her fortsatt [;)]

Jeg ville valgt det blå gulvet, men det er vel egentlig bare en smaksak [:)]

Også ville jeg hatt den hvite brystpanelen, og ensfarget tapet/strie over, som tar igjen EN av fargene i mønsteret på gulvet. Vi har en Lyserosa  farge på rommet til Hedda som heter  "Sorbet", den er kjempefin, og vi har matchet den med limegrønne og blå gardiner og pynteting [:D]

Blir kjempekost for Linnea med nytt rom da!!!!!! [:D]

det tarkettgulvet er veldig bra til barnerom sier gubben her. han jobber med sånt vettu'. Det tåler MYE [:D] 

Åja, han går god for det?? Min mann her var litt skeptisk men jeg vil ha det!!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Og regner med at det tåler en støyt siden det er ment til å være på barnerom. Typen her vil ha parkett, men det er da ikke noe vits i på ett barnerom der det kan bli vannsøl og sånt..

Men det er ikke blått da, det er turkis....[:D]

ORIGINAL: fruluna

Åja, han går god for det?? Min mann her var litt skeptisk men jeg vil ha det!!!!!!!!! [:D][:D][:D]

Og regner med at det tåler en støyt siden det er ment til å være på barnerom. Typen her vil ha parkett, men det er da ikke noe vits i på ett barnerom der det kan bli vannsøl og sånt..

Men det er ikke blått da, det er turkis....[:D]

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, TURKIS DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  [:@] [:@] [:@]

Jeg ække' sinna, altså!!!!!!

Bare nettopp sett episode 19 av PB, også klikka episode 20 for meg, så den må jeg laste ned på nytt!!!!!!     

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ehh.... Men for å skrive det jeg EGENTLIG skulle skrive i dette innlegget da.... Såå...

Gubben sier at Tarkett/Laminat er det eneste som funker på barnerom! Egentlig i HUS med barn i det hele tatt!

Parketten tåler ekstremt lite vann, og i tillegg er den veldig MYK og får merker med en gang! Vi har parkett i stua, men laminat alle andre steder. Og jeg bare HATER det stuevulvet!!!! Det er så fullt av riper og hakk. Og vi har bare hatt det i 2 år!      

På kjøkkenet har vi lagt skipsgulv, det er knallfint!!!! Alle tror det er parkett, men det er "bare" laminat [:D] 

Takk og takk!! Da er min elskede overbevist!! Han er med på Tarkett gulvet!! Juuhhuuuu [:D][:D]

Hils din kjære og si takk for infoen
[:D][:D]

ORIGINAL: fruluna

Takk og takk!! Da er min elskede overbevist!! Han er med på Tarkett gulvet!! Juuhhuuuu [:D][:D]

Hils din kjære og si takk for infoen
[:D][:D]

Det skal jeg gjøre [:D] 

You must log in or register to reply here.
Back
Topp