Oppussing av bad

Frk. Tvert I. Mot

Forumet er livet
VIP
Noen som vet hvordan de nye reglene ang. oppussing av bad er? hva har man lov til og gjøre selv, og hva må man leie folk til?

Vi sliter med fuktskader på badet, og badet må pusses opp nå. [>:] Har jo egentlig ikke råd til dette. Hadde planer om og vente til vi hadde råd, og da skulle vi også utvidet badet litt, for det er veldig lite. Men nå ser det altså ut som vi må rundt til bankene og forsøke og få lån til oppussing. [:'(]

Vi må gjøre det billigst mulig, men alikevel bra! Problemet er at hverken jeg eller gubben har peiling på dette, vi vet vel stort sett ikke mer enn at membran er viktig. [8D]

Hva må gjøres? hva klarer vi selv? Hvile løsninger lønner seg? Flis? Våtromsplater? Annet? Tips og råd mottas med stoor takk! [:)]

ORIGINAL: BitzyhogJulia

skulle spørre kællen nå... men han sov gett.....[8|]

Haha [:D] Tar gjerne i mot svar når han våkner igjen! [8D]

billig blir de aldri om du skal totalrenovere...

me gjør det nå. bygge ut, alt nytt elekrtisk/rør.

regner med 250 000.....

ORIGINAL: lykkeligmamman

billig blir de aldri om du skal totalrenovere...

me gjør det nå. bygge ut, alt nytt elekrtisk/rør.

regner med 250 000.....

Nei, billig blir det aldri. [>:] Håper bare vi får lån til dette! [&o]

har dere satt bort alt da, eller gjør dere noe selv? Stort bad?

ORIGINAL: Frk. Tvert I. Mot

skulle spørre kællen nå... men han sov gett.....[8|]

Haha [:D] Tar gjerne i mot svar når han våkner igjen! [8D]

skal se hva jeg får fiska ut av han![8D][8D] Men jeg tror ikke at det blir kjempebillig... Man må ha våtromskurs om dagen pga nye regler i våtrom...[8|]

Uff og huff! [&:] Men takk! [:)]

Jeg tror fagfolk må ta seg av alt av rør, elektrisk og membran. Dvs. at dere selv kan flislegge, montere innredning, støype, lage til vegger o.l. [:)][:)]

Dere kan nok klare mye selv :-)
Samboeren min gjorde mesteparten selv - ja, utenom det som må gjøres av elektriker/rørlegger og sånt. Der har vi venner som er det meste som trengs så sparte mye, brukte ikke mye pengene på dette.

ORIGINAL: lnie

Samboeren min gjorde mesteparten selv - ja, utenom det som må gjøres av elektriker/rørlegger og sånt. Der har vi venner som er det meste som trengs så sparte mye, brukte ikke mye pengene på dette.

men når dere brukte venner.Hvordan ble det da med papirer ol?Fikk dere noe bevis på godkjenning osv?vi kjenner mange elektrikere.Men er jo litt dumt om man ikke får det godkjent på noen måte da

ORIGINAL: Jule*HeDa

men når dere brukte venner.Hvordan ble det da med papirer ol?Fikk dere noe bevis på godkjenning osv?vi kjenner mange elektrikere.Men er jo litt dumt om man ikke får det godkjent på noen måte da

Elektrikeren setter det som en jobb på jobben sin så vi betaler for papirene, for han har hjulpet oss med elektriske i hele leiligheten (har pusset opp mye og har et par rom igjen som han skal hjelpe til med)

Elektrikeren setter det som en jobb på jobben sin så vi betaler for papirene, for han har hjulpet oss med elektriske i hele leiligheten (har pusset opp mye og har et par rom igjen som han skal hjelpe til med)

ok,så det er lovlig eller?noe de fleste firmaer godtar?

ok,så det er lovlig eller?noe de fleste firmaer godtar?

hoho.. who knows.. regner med det, siden han gjør det. for han har gjort det før, det er for at det skal bli så ordentlig som mulig.

Back
Topp