oppussing av bad..hjelp

mini_mamma

Elsker forumet
Må sitter jeg og samboeren og planlegger oppussing av bad. Litt uenige om en ting. Kan dere hjelpe meg
-Dilemma: Vi skal selvølgelig ha speil over vasken,men han og en kompis mener at det oxo kunne ha blitt fint me speil over stellekommoden på motsatt vegg. Disse skal være innfelt i flisene,jeg mener at det holder med det over vasken.

Hva mener dere? Hvis dere skjønner hva jeg mener.

glemte å si det,men den stellekommoden kan gjøres om til vanlig kommode etterpå,så den kommer til å stå der hele tiden. Har desverre ingen bilder av badet. Derfor sliter jeg me å se det for meg også:(

Vi har murt inn speilfliser i veggen på motsatt vegg av vasken, nesten helt ned til gulvet. Det ble veldig fint og dekorativt hos oss, hvertfall!
Men enig med egirl om at det sikkert er dumt å ta utgangspunkt i stellekomoden, som sikkert skal flyttes etterhvert[:)]

Det er fort gjort å bytte speil med vanlige fliser hvis du blir misfornøyd. Anbefaler å kjøpe noen ekstra fliser for hvis de går ut av produksjon er det for sent. 

Hmmmmm, tror jeg hadde villet hatt bare speil ved vasken... Men det kan jo bli stilig også da[:)]

Back
Topp