oppusing av dører.....

**Moonlight**

Forumet er livet
noen som har gjort dette?
har gamle,stygge dører....men om de hadde vært hvite hadde de vært OK.;Men vanskelig å få fint selv,noen som vet om det går ann å sende de til spray maling eller noe?eller blir det like billig å kjøpe nye?

vil tro at dersom du bruker trappemaling eller vannbasert oljemaling og bruker "driver" (spesiell type pensel) som siste finnish, vil du få de slett og fint[:D] kan jo også lakkes over for ett mer holdbart resultat og glatt overflate[8D]

Veninna mi malte over dørene sine , skrudde av dørhengsler ,pusset og sparkler og det ble som nye.
Dørene fra 80 tallet

De blir ofte fine i begynnelsen, men så sprekker de. tre lever. viss du er obs kunde har de dører til 499 nå så vi går for nye dører;D Er visst mye arbeid med malingen.

Jeg har malt dørene i gangen. Veldig lett å male, men det har blitt malingssprekker i vinduene..

Kan hende de finnes noe en kan ta på langs vinduene. Eneste jeg kommer på er kvistlakk, men det hjelper vel ikke så mye..

Kom på at jeg har malt noen andre dører og, som er nok fra 50-tallet, der har ikke malingen sprekket.

Back
Topp