Opptur.... Og nedtur.. :/

CCmil

Forumet er livet
Sensommerlykke 2017
Oktoberlykke 2019
I dag har jeg tatt en skikkelig runde med bilder,fikset takkekort etter dåpen og noen forstørrelser og masse bilder.. Så deilig å få det gjort! Og så lykkelig når jeg skulle betale, for pga et gratis gavekort på 500 jeg hadde liggende ble det bare 140 kr inkl frakt.... Så langt alt tipp topp... Men så klikka pcn, så betalinga gikk ikke gjennom :( måtte gå inn på nytt og da funka ikke gavekortet mer :( pluss at jeg må få med faktura så istede for 140 kr ble det 680 :( skikkelig nedtur! Kom noen frustrasjonstårer da ja! ( hører med at jeg er rimelig utkjørt i dag da, for lille har økedøgn)..

Å nei, så kjedelig!!
Du kan ikke ringe de og forklare situasjonen? De vil jo se at bestillingen gjort med gavekortet ikke ble fullført, så det burde jo gå i orden.
Sender deg i hvert fall en stor klem! :)

Å nei, så kjedelig!!
Du kan ikke ringe de og forklare situasjonen? De vil jo se at bestillingen gjort med gavekortet ikke ble fullført, så det burde jo gå i orden.
Sender deg i hvert fall en stor klem! :)
Sign! Og en god varm klem<3

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Åååå så kjipt!! Jeg hadde sendt email eller ringt med en gang, du kan jo ikke bare miste gavekortet slik! Lykke til <3

Skal prøve å sende en mail ja, skikkelig kjipe greier! Regner med de klarer å se at det ikke ble brukt ja... Krysser fingrene for at det ordner seg :) (har fått roet meg litt nå, hehe :P snille fruen tok legginga av lille så jeg fikk litt pause!:) )

Back
Topp