Opptak av telefon samtaler

Frumus.

Gift med forumet
Jeg har kommet opp i en vanskelig sak som jegg har blitt usakelig beskyldt for å ha sagt over telefon. ei jeg kjenner mente det at politiet kunne få ut telefonsamtaler hos telenor. Jeg vet de kan få ut hvor det har blitt ringt og når, men kan de virkelig få ut lydopptak av samtaler hos telenor?

Nei. Det gjøres ikke lydopptak av samtaler på tlf. Det er strengt forbudt ,med mindre man blir opplyst på forhånd at samtalen tas opp på bånd. (Bortsett fra når politiet dreiver med tlf. avlytting i kriminalsaker... Men du er vel ikke i den kategorien tror jeg[:)])

nei
telenor har da ikke opptak av telefonsamtaler liggende.
olitiet får kun lov å telefonavlytte i veldig alvorlige saker og ikke alltid da en gang.
dere kommer vel ikke i denne kategorien vil jeg tro

hehe nei det kan jeg ikke tenke meg..
Tror man må settes opp for lydopptak - politiet kan sikkert avlytte visse telefoner, men ALLE telefoner blir ikke avlyttet bare for å bli avlyttet..

ORIGINAL: _Alex..Micamor_

Nei. Det gjøres ikke lydopptak av samtaler på tlf. Det er strengt forbudt ,med mindre man blir opplyst på forhånd at samtalen tas opp på bånd. (Bortsett fra når politiet dreiver med tlf. avlytting i kriminalsaker... Men du er vel ikke i den kategorien tror jeg[:)])

Hehe. Nei, er ikke i den kategorien. Det er jeg som trenger beviser på hva som egentlig ble sagt i den samtalen, men jeg tvilte veldig i grunnen på at dette egentlig gikk ann.

ORIGINAL: *bondekone*

ORIGINAL: _Alex..Micamor_

sign
nå må du prøve å holde hode kalt vennen for deg og ungenes del

Takk for det bondekone. Du kan lese om hva som har skjedd på den andre siden.

Back
Topp