Oppsvulmet!!!

trilletralle

Forelsket i forumet
Mannen og jeg hadde sex i går kveld og det var en stund siden. Kan ikke klage på at det var ubehaglig.[;)]
Etter at vi hadde hatt sex gikk jeg jo på do for å tisse og det var jo nesten umulig. Jeg hovnet opp skikkelig mye i underlivet. Det var jo like hovent som når jeg fødte sist. Hevelsen har gått tilbake i dag.
Er det noen som er opplevd det samme?
Det blir lenge til vi skal ha sex, i allefall til etter jeg har født.

Helt vanlig på dette stadiet i svangerskapet. [;)] Ikke farlig. Jeg hadde ikke sluttet å ha sex bare pga det, men det er meg. [8D]

Helt normalt,og slettest ingen grunn for å slutte med sex i mange mnd.

ble oppsvulmet etter sex en gang jeg også. Men da var jeg ikke gravid. Tror rett og slett at han sugde meg for hardt på musa, slik at leppene hovna opp noe helt utrolig. Jeg så helt forferdelig ut nedentil!!!! Snakk om bollemus! Heldigvis gikk det bort etter noen dager [8|]

hehe, dere skal ikkje klage... er jo sexy...tyder bare på at dere liker sexen...
vi har kjøpt vagina pumpe te meg for å gjøre meg enda mere følsom..

ORIGINAL: moyas mamma

hehe, dere skal ikkje klage... er jo sexy...tyder bare på at dere liker sexen...

Vaginapumpe?! Jeg har tydeligvis ikke fulgt med på sexleketøymarkedet i det siste. "kukpumpe" har jo vært i alle år, men dette høres spennende ut =P
Funker det?

eg syns det funker.. blir meir følsom...
ORIGINAL: BabyGuri

Vaginapumpe?! Jeg har tydeligvis ikke fulgt med på sexleketøymarkedet i det siste. "kukpumpe" har jo vært i alle år, men dette høres spennende ut =P
Funker det?

Eg er ikkje so flink å forklare so ve anbefale at du leter det opp på nettet. Men det er med å øke blodtilstrømmen til vagina...
ORIGINAL: Dollysmurfen

eg syns det funker.. blir meir følsom...
ORIGINAL: BabyGuri

Funker det?

Vaginapumpe hørtes fett ut!!!!! ;D Kossen brukes den?

Kanon bra... det er ein fin kombo å ha anal kulene på plass samtidig som han tar deg... blir ein ekstra piff for han..
ka slags vaginakuler kjøpte du? eg trur eg skal kjøpe nokon nye på apoteket for dei eg har no er i latex/gummi og har ikkje den effekten eg ve. men dei som du får kjøpt på apoteket er glatte og med meir vekt i... litt meir utfordring...
ORIGINAL: Dollysmurfen

Har bestilt meg sånn pumpe no!! :P Pluss analkuler og vaginalkuler til å stramme opp muskultaren ;)

Back
Topp