Oppsusing og engstelig

Bkno1761592

Andre møte med forumet
Hei! Vi holder på med oppussing her hjemme. Vi maler litt vegger. Men man hører så mye forskjellig. Vi bruker vannbasert maling, harmoni tror jeg den heter. Blir veldig usikker om jeg kan være med å male? Og er det farlig at jeg bor her?.
Idag var jeg også innom sykehuset da jeg ikke har vært i så veldig fin form. De tok prøver å alt sto bra til med lillemann. Men når de tok mål så vi at hodet ikke hadde vokst slik det skulle. Det er akkurat en mnd idag siden sist ultralyd. Jordmor sa jeg ikke skulle bekymre meg, siden det kunne hende de bare hadde målt litt feil. Men blir veldig engstelig og redd. Er det noen som har noe erfaring med detta? Og hva kan da være farlig med at hodet ikke har vokst like fort? Er akkurat 32 uker idag.

Last edited:
Har pusset opp i 6 mnd og vært gravid like lenge. Jeg har holdt meg unna å male pga at jeg fort får pusteproblemer av sterke lukter uavhengig av graviditeten, men jeg har bodd i huset uten problem. Kun brukt vannbasert maling uten skadelige avgasser.
Det er mange grunner til vekstavvik, men vannbasert maling er ikke en av dem. Har to barn som er født med vekstavvik uten at noen vet hvorfor og da pusset jeg ikke opp. Jenta i magen derimot som har levd i oppussing har vokst normalt frem til nå.

Back
Topp