Hos oss er alt fryd og gammen, vi kom hjem fra en lang weekend i københavn i går kveld. Vår siste " kjærlighetsferie" innen magen blir for stor og lille Mathias kommer...[;)]
Han er utrolig aktiv på morgenen, samt når jeg kommer hjem fra jobb til jeg går i seng(ca 16-21), virker som han hermer etter mitt sovemønster(krysser fingrene:-)
Min mann har kjent sparkene i ca 3 uker nå, man ser det også utrolig godt utenpå magen når han sparker og beveger seg, her i fredags begynte han med noe nytt, både sparker og slår samtidig, en hånd/fot nede ved blæra og en fot/hånd rett ovenfor navlen....[:D][:D][:D][:)][:)][:)]
Vi har kjøpt klærne han skal hjem fra sykehuset i, bleiebøtte(den nye fra sagenic som tar 28 bleier....) En ullpose til å ha i vognen, barnevognen fikk vi fra mine foreldre. Tar det stille og rolig....han kommer nok ikke ennå...(krysser fingrene igjen jeg...)
Vi er noen stolte, kommende foreldre som nesten ikke kan vente til han kommer ut, sexlivet fungerer, men det vil være feil å si at det også blomstrer...[8|]
Men....nå er det bare helt fantastisk å være gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja....hvis man ser bort fra hormonene da.....suuuuk....alle mine kollegaer sier at jeg er hardt angrepet......Mitt humør har alltid vært stabilit og godt, nå.....hmmm.....kan gråte for den minste ting, min tålmodighet er som forduftet og jeg blir ekstramt hurtig irritert....
Ikke så bra da jeg jobber i serviceyrket, mange som har spurt om jeg ikke kan bli sykemeldt pga hormonene...
Uff, jeg trives jo så godt på jobb!!! Som det er nå kan ting kun bli bedre....
Ellers...sett bort fra de dumme hormonene så har jeg det supert!!