Oppsummering av ditt svangerskap :)

Form: 1
Babyens bevegelser o.l: 10

Hatt hyperemesis, kraftig bekkenløsning og generelle plager som halsbrann, vondekynnere o.l siden dag 1 omtrent. Vært sykemeldt siden uke 6. Har rett og slett vært i elendig form og føler jeg har hatt alt av plager.. så formmessig har sv.skapet vært elendig. Score: 1

Men jeg har kjent bevegelse tidlig, masse bevegelser. Så knyttet meg veldig til den lille. Score: 10

Denne har jeg glemt å svare på! :p

Poeng 10 av 10 her.
Positivt:
- Lite kvalme/oppkast
- Ekstremt god oppfølgning
- Aktiv baby
- Veldig god form
- Kan fortsatt lakke tåneglene selv i uke 40
- Fortsatt spretten, badminton-match 4 dager før termin :p
- God nattesøvn
- Super løsning med permisjon og lønn :D

Negativt:
- Bekken som krangler, j* vondt når gangsperren slår inn
- Klexanesprøyter - runder snart nr. 180...
- Vann i kroppen nå på slutten
- Opp 20 kg

Men litt må man forvente med en levende kropp inni sin egen <3

Må vel bli en 3 :( Sleit med syyyk kvalme og svimmelhet fram te uke 13 ca! Og så fort kvalmen gav seg, så starta jeg rett på med bekkenlåsning, så hadde jo vannvittig vondt :( Og så fort jeg fikk orden på det, så starta jeg med veldig sterke kynnere i uke 24 tror jeg, og etterhvert så ble dem så sterke at føden ble redd for premature rier (pga Gbs i urinen, så ble dem for sterke tydeligvis) så fikk forbud mot alt! Gå, støvsuge og generelt husarbeid, fikk kun lov te å ligge på sofaen :( Og ja, for ikke å snakke om halsbrann fra h***ete og vann i kroppen :P Vært sykemeldt fra uke 6-7, pga legen aldri ville friskemelde meg når ting ble bra igjen, pga sjefen ikke likte at jeg var gravid og dermed hadde stått uten jobb :( Så jaa, ikke det beste svangerskapet for min del :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Back
Topp