Oppstart SFO?

*bølla*

Gift med forumet
Sønnen min skal starte på skolen neste uke. Første skoledag er torsdag 19.08. Han skal også gå på SFO.
I SFO's vedtekter står det: SFO følger barnehageåret, fra 16. august til 15. august påfølgende år.

Er det ikke da naturlig at han skal ha sin første dag på SFO nå mandag den 16.?

Jeg fikk nemlig beskjed i går at han ikke har plass før den 19., samme dag som han begynner på skolen.

har du fått og betalt regning for august.. Men betaler no for en mnd av gangen

Syns det hørtes rart ut, vi har fått mange 1.klassinger på SFO allerede, nesten alle faktisk.

Når jenten min begynte igjen i april skrev jeg at hun skulle begynne 16 april, altså etter påsken, (tenkte på at da fikk jeg halv regning) men nei, hun "begynte" 1 april, selv om hun ikke kom før 16ende. og jeg betalt fullt

det er sikkert planleggingsdager fra 16-18. og så begynner sfo den 19.

Her er SFO stengt hele juli...Eller så er den åpen hele året (bortsett fra hellig dager og sånt)

Men uansett...Casper starter opp igjen nå på mandag, men SFO har vært åpen siden 2 august...

Nå startet han i SFO igjen på mandag som var, og i dag og i morgen er det planleggingsdager...

Når han startet i 1.klasse så fikk han plass fra SFO åpnet i august...

Han skal nok ikkje begynne før 19. Her er det vertfall planleggingsdag 16 og 17.
Men vi har det og slik at 1 klassingene som skal begynne på skulen, begunner på sfo når skulen starter.

ORIGINAL: Mamma til Malina

Han skal nok ikkje begynne før 19. Her er det vertfall planleggingsdag 16 og 17.
Men vi har det og slik at 1 klassingene som skal begynne på skulen, begunner på sfo når skulen starter.

sånn er det her også. planleggingsdag 16., 17., og 18.

Back
Topp