Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har brukt Synarela på 2 forsøk. Første gangen merket jeg ingenting, men litt mer bivirkninger på det andre.
Jeg følte meg litt urolig og utilpass.
Det gikk greit, bare litt slitsomt med jobb etc. Fikk litt angst de siste dagene før jeg begynte på sprøyter, men følte det ble litt bedre etter jeg begynte med de. Blir sikkert påvirker av alle tankene rundt ivf.
Får håpe du ikke merker noe til den. Merket jo ingenting første gangen! Lykke til
Godt Og høre at mange ikke har fått bivirkninger av sprayen, selv starter jeg på mandag om 3 DG
Ja håper det men smaker den så dårlig som de sier ? HeheJeg starter på dag 6 med spray i morgen.. Har kjent lite til nå utenom at jeg kan være litt stinn i magen og er litt snufsete av sprayen. Krysser fingrene for at det er det[emoji16] Ordner seg nok for deg også..
Ja håper det men smaker den så dårlig som de sier ? Hehe
Dag 12, ingen bivirkninger enda! Hadde ingen sist runde heller..[emoji1317][emoji5]
Man venner vell det til segMerket kanskje smak første gangen, men nå tenker jeg ikke på det! Synes det ikke var noe å bry seg om i hele tatt jeg[emoji5]
Merket kanskje smak første gangen, men nå tenker jeg ikke på det! Synes det ikke var noe å bry seg om i hele tatt jeg[emoji5]
Lykke til Jeg skal ha uttak til uken, men er også mitt 4 IVF/ICSI så blitt godt kjent med opplegget nå.
Og anbefaler sukkertøy med mye smak for å fjerne smaken av spray Har liggende ved siden av sprayen her