Oppstart med nesespray i dag, IVF forsøk

Jeg har brukt Synarela på 2 forsøk. Første gangen merket jeg ingenting, men litt mer bivirkninger på det andre.

Det gikk greit, bare litt slitsomt med jobb etc. Fikk litt angst de siste dagene før jeg begynte på sprøyter, men følte det ble litt bedre etter jeg begynte med de. Blir sikkert påvirker av alle tankene rundt ivf.

Det gikk greit, bare litt slitsomt med jobb etc. Fikk litt angst de siste dagene før jeg begynte på sprøyter, men følte det ble litt bedre etter jeg begynte med de. Blir sikkert påvirker av alle tankene rundt ivf.

Huff. Ja, skal ikke være enkelt dette. Startet i ny jobb for 1 måned siden, så ser den..

Bra det ble bedre da..

Får håpe du ikke merker noe til den. Merket jo ingenting første gangen! Lykke til

Godt Og høre at mange ikke har fått bivirkninger av sprayen, selv starter jeg på mandag om 3 DG

Godt Og høre at mange ikke har fått bivirkninger av sprayen, selv starter jeg på mandag om 3 DG

Jeg starter på dag 6 med spray i morgen.. Har kjent lite til nå utenom at jeg kan være litt stinn i magen og er litt snufsete av sprayen. Krysser fingrene for at det er det[emoji16] Ordner seg nok for deg også..

Jeg starter på dag 6 med spray i morgen.. Har kjent lite til nå utenom at jeg kan være litt stinn i magen og er litt snufsete av sprayen. Krysser fingrene for at det er det[emoji16] Ordner seg nok for deg også..
Ja håper det ;) men smaker den så dårlig som de sier ? Hehe

Lykke til :) Jeg skal ha uttak til uken, men er også mitt 4 IVF/ICSI så blitt godt kjent med opplegget nå.

Og anbefaler sukkertøy med mye smak for å fjerne smaken av spray :) Har liggende ved siden av sprayen her

Jeg syns no ikke det var så gale smak, ikke at det smaker godt da hehe.. Er nesten litt sånn at jeg lurer på om den funker :wtf:
Men regner med den gjør sin jobb ;)

Back
Topp