Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 4 uker før deg, startet på nesespray 30. september!
Jeg har vært nå på 4 kontroller, og skal inn på den femte i morgen, forhåpentligvis er det min siste før egguttak.
Jeg synes man blir godt tatt vare på riksen, men det er absolutt samlebåndsfølelse tilstede.. Nye leger hver gang og korte undersøkelser. Men det plager ikke meg, syns det er helt greit.
De er bekymret for overstimulering, så jeg er omtrent annenhver dag på kontroll, Så de følger ganske nøye med
Først fordi jeg ikke ble særlig stimulert av sprøytene, og de økte dosen min.. Og så har jeg ganske høy amh så de må passe på at jeg ikke blir for mye stimulert. Men prøvene og ultralydene har sett fine ut til nå. Eggene mine vokser bare litt sakte.
Var på kontroll før sprøytene, etter dag 6, dag 9, dag 11 og nå dag 13 i morgen.
Nesesprayen synes jeg er verst, men jeg har vært heldig med symptomene. Men er veldig trøtt av medisinene og så sliter jeg med å ta avgjørelser.. Er litt likegyldig?
Og så har jeg ikke trent på 4 uker :-(
Kjipt! Håper du får gode nyheter nå..
All den stimuleringa kan jo gjøre en likegyldig..
Jeg er på mitt første forsøk, er ikke likegyldig, men redd for å ha for høye forventninger. Ventet så lenge nå..
Jeg starter med spray om 7 DG, dere som har begynt på den... merker dere noen bivirkninger, humørsvingninger eller noe?
Og hvordan er nesesprayen, smaker den noe?? Hehe ja vet jo det er en nese spray, men bare tenkte sånn nesespray for tett nese smaker jo litt ekkelt når det kommer i halsen
Dag 12, ingen bivirkninger enda! Hadde ingen sist runde heller..[emoji1317][emoji5]
Jeg skal starte med spray uke 50! Og egguttak er i uke 3!
Din første runde?
Hei! [emoji4] Ja og håper det blir suksess selvfølgelig på første runde. Leser her mange solskinnshistorier på de som det klaffet for på første runde. [emoji4] Jeg /vi skal ikke ha noen embryo på frys så da er det best det klaffer på fersk forsøket...
Og hva med deg?
Ja har hørt så mye, så da håper jeg på ingen bivirkninger hehe..
Jeg og var kjempe redd for bivirkninger! Fikk heldigvis ingen[emoji813]️
Det kommer nok til å gå helt fintSå godt å høre[emoji254] Takk.. Det hjelper