Oppstart IVF... huff...

ønsker alle dere her inne masse lykke til <3 vi er i samme båt. Så krysser fingrene for dere også :)

Jeg er en av dem som sliter med bivirkninger dessverre.. Denne gangen har jeg nesten hatt kronisk hodepine av Synarela-sprayen. Våkner med hodepine om morgenen, og så er det spennende å se om den forsvinner i løpet av dagen, eller om den eskalerer. Paracet hjelper sjelden, men akupunktur hjelper noe (særlig dagen etter behandling). Jeg går til akupunktur 1 gang i uken, og jobber redusert stilling pga. hodepinen. Jeg har også en del hetetokter, som gjør at jeg sover dårlig om natten. Er generelt veldig varm! Jeg skriver ikke dette for å skremme deg, men for å minne oss om at alle er forskjellige, og at alle forsøk også er ulike. Nå har jeg begynt på sprøyter, så nå håper jeg hodepinen roer seg.
Jeg grudde også veldig for sprøytene, og mannen satte dem på meg gjennom det første forsøket. Runde nr. 2 våget jeg å prøve selv, og for meg var det mye bedre. Da kunne jeg styre tempoet på innsprøytingen selv, noe som var mindre ubehagelig. Jeg synes ikke det gjør vondt å stikke (kun den stikkesperren som er vanskelig å komme over), men innsprøytingen kjenner jeg litt noen ganger. Nå går det veldig fint, og jeg er like stolt hver gang;-)
Ønsker deg masse lykke til, og håper du slipper plagene med medisinene! :-)

Back
Topp