Oppstart igjen

Herlig å være i gang :dance011
Det kan bli mye medisiner i perioder, har vært deilig med en liten pause uten noen ting nå selv om jeg gleder meg til å komme i gang igjen!

Japp, merker at det har vært pause. Bivirkningene slo til halvtime etter pilla var tatt :hilarious::hilarious::hilarious:
Blir et par interessante dager før kroppen vender seg til det :hilarious::hilarious::hilarious:

Japp, merker at det har vært pause. Bivirkningene slo til halvtime etter pilla var tatt :hilarious::hilarious::hilarious:
Blir et par interessante dager før kroppen vender seg til det :hilarious::hilarious::hilarious:

Såpass ja, håper det går fort over :D

Oppstart om 4 uker ca, fikk telefon i dag ang nye medisiner denne gang. Hadde ingen bivirkninger siste forsøk, så hadde håpet på samme medisiner denne gang. Men vi håper de tenker vi får flere egg ut med nye.

Oppstart om 4 uker ca, fikk telefon i dag ang nye medisiner denne gang. Hadde ingen bivirkninger siste forsøk, så hadde håpet på samme medisiner denne gang. Men vi håper de tenker vi får flere egg ut med nye.

Hva skal du ta og hvilke doser?
Har så lyst på en telefon fra de d er de sier jeg kan starte før :hilarious:
Krysser fingrene for at du slipper bivirkninger og får mange egg ut :gen014

Jeg har brukt pergoveris. Det er det samme som menopur ca., inneholder mer lh (itillegg til fsh). Hvis jeg har forstått alt riktig.

Fordelen med pergoveris vs menopur tror jeg er at denne er mer brukervennlig enn menopur? Ferdigfyllt penn og ingen blanding av pulver og væske. Bakdelen er at den er dyrere! (hvis man ikke får dekket av helfo).

Selv har jeg brukt bemfola, gonal-f og pergoveris. Har fått varierte resultat av antall egg ut og antall blastocyster (har alltid fått innsett) og dette tror jeg er mest avhengig av variasjon i syklus, da jeg har brukt bemfola flere ganger med samme dose, og med ulikt antall eggposer som vokser frem og ulikt antall egg som utvikler seg videre.

Progynova fikk jeg da jeg byttet klinikk. De mente det var bra med ekstra lh for de over 25. Fikk ikke mer grunn enn det. Tror som noen skriver over her, at de fleste fsh-sprøytene «gjør det samme?» Fikk ut 6 egg, alle befruktet to fine inn, ingen graviditet, ingen embryo på frys. Her har de nylig bl.a funnet infeksjon i livmoren, så det er mulig dette er vår link som må kureres.

Jeg likte godt pergoveris, men det føltes som samme greia som de jeg har tatt før. Lett å bruke! :happy:

Har sett dette litt i det siste på nett, der lavdoser over lenger tid kan gi bedre resultat. Tenkte jeg skulle spørre hva de tenker om det neste gang, og om de har noe erfaring med det. :happy11

Hvordan kan synarela og fyremadel ha noe å si? De hindrer jo bare eggløsning. Er gonal, menopur ol som har påvirkning på foliklene. For meg har gonal-f hatt bedre virkning enn monopur feks.

Dette lurer jeg også på. Har alltid stimulert med bemfola og gonal-f 300ie i ca. 11 dager og fått ut alt fra 4 til 9 i antall. Én gang var gonal-f, det gav bare 4 egg. Som jeg skrev over tror jeg for min del at antall baserer seg mest på god/dårlig syklus.

Når jeg nå sist brukte progynova justerte de opp dosen til 350, stimulerte da kun i 8 dager plutselig. Fikk ut 6 egg. På bemfola 300ie har jeg fått ut alt fra 5 til 9 + embryo på frys og endatil graviditet (men mistet).

Når har du time? Gi gjerne tilbakemelding på hva legene begrunner dosering med. :happy:

Dette lurer jeg også på. Har alltid stimulert med bemfola og gonal-f 300ie i ca. 11 dager og fått ut alt fra 4 til 9 i antall. Én gang var gonal-f, det gav bare 4 egg. Som jeg skrev over tror jeg for min del at antall baserer seg mest på god/dårlig syklus.

Når jeg nå sist brukte progynova justerte de opp dosen til 350, stimulerte da kun i 8 dager plutselig. Fikk ut 6 egg. På bemfola 300ie har jeg fått ut alt fra 5 til 9 + embryo på frys og endatil graviditet (men mistet).

Når har du time? Gi gjerne tilbakemelding på hva legene begrunner dosering med. :happy:

Har uttak i uke 42, men oppstart i slutten av september på sprøyter. De har alltid bare sagt at jeg må ha så høye doser pga av lav amh. Skal spørre sykepleier når jeg ringer inn mens i slutten av august om lavdosering, om det er noe de har erfaring med :)

Jeg tok første progynova pilla i dag :) Hadde helt glemt at denne skal tas 3 ganger daglig :hilarious::hilarious::hilarious:

Spennende! Tvi tvi! Håper dette forsøket er veien:happy: Skal ha synarela selv denne gang men var prøvd progynova så føler med deg. Men det er absolutt verdt tiden på de tablettene når belønningen forhåpentligvis er baby!

Herlig å være i gang :dance011
Det kan bli mye medisiner i perioder, har vært deilig med en liten pause uten noen ting nå selv om jeg gleder meg til å komme i gang igjen!

Har også hatt en god pause men det skal bli bra å starte opp igjen. Hadde en del bivirkninger av Synarela tidligere men

Spennende! Hvilken medisiner har du denne gang?

Har uttak i uke 42, men oppstart i slutten av september på sprøyter. De har alltid bare sagt at jeg må ha så høye doser pga av lav amh. Skal spørre sykepleier når jeg ringer inn mens i slutten av august om lavdosering, om det er noe de har erfaring med :)

Kan jeg spør hva AMH din er? Ikke svar om du ikke ønsker.

Spennende! Tvi tvi! Håper dette forsøket er veien:happy: Skal ha synarela selv denne gang men var prøvd progynova så føler med deg. Men det er absolutt verdt tiden på de tablettene når belønningen forhåpentligvis er baby!

Har også hatt en god pause men det skal bli bra å starte opp igjen. Hadde en del bivirkninger av Synarela tidligere men

Hvor er du i løypa nå?

:)

Hadde synarela første gang, men fikk så intens migrene av den. Merket ingen ting på progynova på hodet så har bedd om å få gå på den heller .

:)

Hadde synarela første gang, men fikk så intens migrene av den. Merket ingen ting på progynova på hodet så har bedd om å få gå på den heller .

Da er det mye bedre å gå på den ja. Ble dårlig på begge i grunn, men minst ubehag med synarela for min del. Har ikke spurt så mye om hvorfor, vet bare det var pga jeg trengte lang protokoll at det ble den på forsøk nr 2.

Venter mensen iløpet av denna uka så skal ringe inn den. Starter på Synarela dag 20 etter det. Uttak rundt uke 39.

Det er et par uker etter meg bare :) skal ha uttak i uke 37 eller 38 :)

Det er et par uker etter meg bare :) skal ha uttak i uke 37 eller 38 :)

Spennende! Ekstra kjekt å følge noen som er nokså likt. Disse rugedagene holdt på å gjør meg sprø sist. :happy: Jeg hadde intense kramper ca 4 ggr daglig etter innsett og ca 5 dager, type svettekav og måtte legge mg ned. Men gikk fort over, men usikker om det var tarmer eller livmor. Håper å slippe dette!

Hva skal du ta og hvilke doser?
Har så lyst på en telefon fra de d er de sier jeg kan starte før :hilarious:
Krysser fingrene for at du slipper bivirkninger og får mange egg ut :gen014
Menopur 350 og gonal. Tror jeg det heter. Husker ikke dosen på den siste. Hadde rekovelle og Menopur sist , og det var ingen bivirkninger for meg da. Hvor hører du til?

Back
Topp