Oppskrytt

Hoppetusså

Glad i forumet
Ja oppsktytt med hele denne fullmånen ...
Her skjer det absolutt INGENTING, ikke tegn til en pittelliten kynner en gang [:'(]
Jaja godt jeg sååå tolmodig da [8|]

Enig med du!
Sitter her fortsatt, 1 uke siden termin [&o]

Takk! [:D]
I need it!!

det trur egentlig eg og...men kan jo håpe den har en efekt,
og kanskje det kommer mange babyer i helga...den har gjerne litt
seinvirking...men eg kan vel ikkje klage...er berre en dag over
termin..[:)] men håper babyen vil ut i løpet av helga[:)]

Å neida, bare vent og se hva som skjer utover helga[;)] Da jeg skulle ha min førstefødte var det fullmåne mellom lørdagen og søndagen. Mandag gikk vannet mitt, og tirsdag var gutten født[:)] Da jeg var inne på sykehuset for å føde, var fødeavdelingen helt full, og flere jordmødre var faktisk klar over dette med at det hadde vært en fullmånehelg[;)]

Så bare smør dere med tålmodighet, våre gull kommer snart (jeg vil ha mitt gull på søndag[;)])[:)]

hehe snakket med jm om dette med fullmåne siste kontroll.
hu sa at på fødeavdelingen hu njobbet på ventet de alltid på flere fødende den helga det var fullmåne, men hu sa at det faktisk var noen som hadde gjort en undersøkelse på dette over tid og funnet ut at det faktisk ikke var flere fødsler under fullmåne en vanlig[8D]

men vi kan jo håpe jenter[:)]
satser på en senvirkning av fullmånen jeg, så det blir fødsel til tirsdag eller onsdag[:)][8D]

Sitter her like gravid selv[8|] eneste har litt murringer. men de er så svake at jeg gidder ikke bry meg.

Denne såkalte fødemånen kan se å skjerpe seg.
[:D]

ORIGINAL: vevina

hehe snakket med jm om dette med fullmåne siste kontroll.
hu sa at på fødeavdelingen hu njobbet på ventet de alltid på flere fødende den helga det var fullmåne, men hu sa at det faktisk var noen som hadde gjort en undersøkelse på dette over tid og funnet ut at det faktisk ikke var flere fødsler under fullmåne en vanlig[8D]

men vi kan jo håpe jenter[:)]
satser på en senvirkning av fullmånen jeg, så det blir fødsel til tirsdag eller onsdag[:)][8D]
Det er faktisk helt sant. det er bare bull at det er flere fødsler ved fullmåne. kom over en artikkel på nettet om det her for noen mnd tilbake:)

Enig, var sååå sikker på det skulle skje noe i natt. Masse kynnere og maserier i hele går, slim og blod, men neeeeida... Vokna smertefri i dagtidlig!
I daaaag da????? Gud jeg er lei!

Back
Topp