Oppskriftstråd<3

PiluttaPilutta

Elsker forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Ser at flere har begynt å bake ting for å hive i fryseren før fødsel:)
Kanskje vi kan dele noen oppskrifter med hverandre?:)
Jeg er litt blank på hva jeg skal velge å lage akkurat nå, men kjenner at jeg gjerne vil ha litt på lur nå etterhvert:)

Tror i hvertfall jeg skal ha Tortillalefser, Tine kremost, ruccola salat og spekeskinke tilgjengelig i huset etter fødsel. Så enkel og grei servering som går fort å hive i hop... og jeg kommer til å spise spekeskinke til det tyter ut av ørene når svangerskapet er over.
Skal også ha et lager med fiskegrateng, fiskekaker, kjøttkaker, karbonader osv klart i fryseren. Enkle middager som funker godt her i huset.

Elsker hjemmelaga - både mat og bakst. Men jeg slår et slag for toro boller og ulike typer møllerens brød, det er superenkelt, veldig godt og det har hjulpet meg å begynne å fylle fryseren :D

Jeg vurderer å lage opp litt energibarer og slikt, er det noen som har gode oppskrifter på det? Har prøvd noen av oppskriftene til Linda Stuhaug, riktig nok ikke energibar- og kuleoppskriftene, men syns ofte de smaker.. papp. :bag:

Jeg vurderer å lage opp litt energibarer og slikt, er det noen som har gode oppskrifter på det? Har prøvd noen av oppskriftene til Linda Stuhaug, riktig nok ikke energibar- og kuleoppskriftene, men syns ofte de smaker.. papp. :bag:
Det var en god idé, hvis man får gode oppskrifter ja:hilarious:

Back
Topp