Oppskrifter

BKNO13041

Forelsket i forumet
Hva liker babyene deres av mat?

Tenkte at det kunne vært nyttig og moro med en oppskriftstråd til inspirasjon :)
 
Bolognese:

- Karbonadedeig
- Gulrot
- Hvitløk
- Løk
- Brokkoli
- Tomater på boks
- Tomatpure
- Vann
- Oregano og pepper
- Olivenolje
- pasta

Fres grønnsakene i olje i ei gryte. Tilsett kjøttdeig, Tomatpure, hakkede tomater og litt vann, og la koke i ca 1 time. Kok pasta for seg, og bland inn til slutt. Mos med stavmikser :)
 
Kan også anbefale denne bloggen: lagbarnemat.wordpress.com :)
Er medlem i gruppe på Fb laget av hun som har denne bloggen :) Masse fine oppskrifter og tips, anbefales veldig!
 
Tusen takk de skall eg prøva laga middag selv pga mini e ikkje så glad i de glassen.
Min spiser heldigvis det han får servert, men jeg synes glassene lukter og smaker pyton. Hjemmelaget mat er bedre.

Nå har jeg hatt margbein med krydder stående på koking i noen timer og laget masse jernrik kraft, i morgen blir det babymatlaging til den store gullmedaljen. :D

Jeg hater å lage vanlig mat, men babymat er artig. :)
 
Min spiser heldigvis det han får servert, men jeg synes glassene lukter og smaker pyton. Hjemmelaget mat er bedre.

Nå har jeg hatt margbein med krydder stående på koking i noen timer og laget masse jernrik kraft, i morgen blir det babymatlaging til den store gullmedaljen. :D

Jeg hater å lage vanlig mat, men babymat er artig. :)

For en heldig baby! :)
Jeg elsker å lage vanlig mat også, men synes også at babymat er enda artigere :)
 
Back
Topp