Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

mmmm den så god ut!Vis vedlegget 17964
Du trenger: sukkerbrødbunn(deles i to), mandelbunn, eggekrem(består av eggeplommer, fløte, sukker og vaniljesukker som kokes sammen til det blir tykt), pisket krem og masse bær.
Begynn nederst, og gjerne dagen i forveien:
Ett lag sukkerbrødbunn(dynkes i melk eller god likør), krem, friske bær(bringebær), mandelbunn med eggekrem over, krem, friske bær(blåbær), sukkerbrødbunn(dynket som nevnt tidligere), krem.
Samme dag som servering:
Pynt med ekstra krem og masse friske bær!
Oj, vi trenger visst en kake vi! Må vel kanskje prøve å vente til helgen siden jeg må prøve å stramme opp midtpartiet.. men du har vel ikke nøyaktig oppskrift på mandelbunn og effekten vel???Vis vedlegget 17964
Du trenger: sukkerbrødbunn(deles i to), mandelbunn, eggekrem(består av eggeplommer, fløte, sukker og vaniljesukker som kokes sammen til det blir tykt), pisket krem og masse bær.
Ett lag sukkerbrødbunn(dynkes i melk eller god likør), krem, friske bær(bringebær), mandelbunn med eggekrem over, krem, friske bær(blåbær), sukkerbrødbunn(dynket som nevnt tidligere), krem.
Samme dag som servering:
Nammmmm!!!!Vis vedlegget 17964
Samme dag som servering:
Oj, vi trenger visst en kake vi! Må vel kanskje prøve å vente til helgen siden jeg må prøve å stramme opp midtpartiet.. men du har vel ikke nøyaktig oppskrift på mandelbunn og effekten vel???
Ok, men det der er overkommelig! Gleder meg til helgen!!
hvis du går inn på www.detsoteliv.no og søker på crazy chocolate cake! Skikkelig skikkelig god sjokoladekake!!!Bare dytter denne oppSkal lage kake til lørdag, og har hatt denne i tankene
hihihi
*mobil app*
Så gøy å høreJa, da var kaken ferdig - og allerede halvspist! Den var virkelig god! Utfordringen for meg var eggekremen siden jeg ikke har laget det før. Den ble litt fast, sp måtte smøre den utover, men da vet jeg hvordan til neste gangtakk for en supergod oppskrift!
kanskje jeg skal prøve å lage den jeg også, kjøpte sånn limonade i dag... God