Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer på denne
Daddelkaramell eller sjokoladekuler! Bløtlegg dadler, bland med tahini, nøttepålegg, havregryn eller kokos (eller flere) og miks med sjokoladepulver. Laget mye med. Tahini og kokos her en periode. Eller bland i smoothie
Nam. De så sykt gode ut! Må prøvesOG Lindastuhaug sine Snickersruter!!! du finner de på Instagram. Postet 7.okt!
tenkte jeg skulle prøve lage de Ila uken
Tusen takk. Noen gode tips til hvilke frukter i smoothie dadler passer fint med?Jeg blander ofte dadler inn i smoothie. Nå synes jeg smaken er veldig god, så putter godt med de oppi, men hvis du bare bruker 4-5 dadler i smoothien så tror jeg ikke du kommer til å kjenne smaken en gang![]()

Tusen takk. Noen gode tips til hvilke frukter i smoothie dadler passer fint med?![]()
Hvis man vil kamuflere daddel smaken ville jeg brukt frossene jordbær, drue juice og yoghurt Tusen takk. Noen gode tips til hvilke frukter i smoothie dadler passer fint med?![]()
I følge forskningen bør det være 6 dadler daglig, men jeg ser da for meg at jeg blir veldig løs i magen. Så kanskje 5-6 kuler da? En kule vil ikke tilsvare en hel daddel uansettJeg tenkte også å prøve meg på dette med dadler, og synes de fra Linda Stuhaug var veldig gode! Dessverre har jeg ikke kraftig nok blender, så det tok sin tid å få blandet det skikkelig. Skal få lånt meg noe bedre til helgen for å få laget noen runder til. Ca hvor mange sånne bør man spise om dagen tror dere?

I følge forskningen bør det være 6 dadler daglig, men jeg ser da for meg at jeg blir veldig løs i magen. Så kanskje 5-6 kuler da? En kule vil ikke tilsvare en hel daddel uansett![]()