Oppskrift på superenkel barnehals...

Mavir

Elsker forumet
...finner du HER.

Så fiiiiiin[:D][:D][:D]

Det er jo et must nå, så den skal prøves. Tusen takk for oppskrift [:D]

Kjempefin! [:D]

Snuppa sin skal iallefall bli mye brukt nå fremover. [;)]

Her er det nesten -20 i dag....[&:]

ORIGINAL: Mavir

Snuppa sin skal iallefall bli mye brukt nå fremover. [;)]

Her er det nesten -20 i dag....[&:]

Den så deilig ut![:)]

-20 er jo ingen ting![8D]
Her har vi nå -22,8, men det har ligget nesten jevnt på -29 hele uka, bortsett fra i går, da bikka vi -31[:o][8D]

Den så jo kjempegod ut[:)] Så fin den var:)
Kanskje jeg skal prøve meg på en sånn[:)]

hva slags garn bruker dere? ser for meg vanlig ullgarn klør på søte barnehalser.... men hva annet er behagelig? tror jeg går for alpakka jeg asså....skal lage en sånnen hals og. må bare få ferdig tøfleprosjektet mitt først.... den var råfin!

søren er strikkehals det der? [:D] det er utenfor mine evner gitt. fin uansett da!

ORIGINAL: Læidy Bla Bla

hva slags garn bruker dere? ser for meg vanlig ullgarn klør på søte barnehalser.... men hva annet er behagelig? tror jeg går for alpakka jeg asså....skal lage en sånnen hals og. må bare få ferdig tøfleprosjektet mitt først.... den var råfin!

Finnes mange typer ull som ikke klør, babyull er jo godt[:)]

Den va kjempesøt!! Men nå holder jeg på med en vest til av oppskriften din. Bare tykkere garn og pinner og litt færre masker. Prøve seg fram[;)] Suuuper oppskrift![:D]

ORIGINAL: rilo julegris

Den va kjempesøt!! Men nå holder jeg på med en vest til av oppskriften din. Bare tykkere garn og pinner og litt færre masker. Prøve seg fram[;)] Suuuper oppskrift![:D]

Det er sånn jeg alltid gjør også. Søsteren min himler alltid med øynene siden jeg nesten aldri følger oppskriftene helt....[:D]

Back
Topp