Oppskrift på nacho

2 små og en huleboer

Forumet er livet
Så utrolig mange her inne som sier at nachos er så utrolig godt, men jeg har aldri smakt det, men etter hva jeg har forstått er det ikke så ulikt Taco, og det elsker jeg.
Noen som har en oppskrift å dele?

taco krydder og kjøttdeig blandes som vanlig,  så tar du nachos chpis i ildfast form og så sprer du ost over

vet ikke hvor mange grader, men så inn i ovenen til osten er smeltet, nam nam - sambo som pleier å lage her

gjør som de andre her, men blir ekstra digg om du lager en og en... tar en nachchips, litt tacokjøttdeig, og ost oppå , da er det lurt å lage på et stekebrett:) har i ovnen på 200 * i ca 5min:)

Jeg lager den ikke sånn... [8D]

Jeg steker kjøttdeig, og blander i salsa i kjøttdeigen. Så tar jeg nachoene i form, strør kjøttdeigblandingen over, og strør purreløk på toppen, så toppes det med ost..

Knalldigg!!

Karbonadedeig eller hva du velger å bruke slags kjøtt, tacokrydder, løk, tomat, paprika, mais, bønner, bland alt. Legg nachochips i bunnen av en form (ikke nødvendg å smøre), fordel kjøttblandingen over, strø ost på toppen, ha i ovnen til osten er stekt. Server med salat og rømme eller kesam. 

Jeg steker kjøttdeig og har på tacokrydder og 1/2dl vann, så tar jeg det i ildfastform, sammen med mais, så stapper jeg nacochips ned i blandingen( så bare halve chipsen er i blandingen), så tar jeg ost over det og har det i ovnen til osten er ferdig :-)

ORIGINAL: Syska

Jeg har nachochips i en form, steker kjøttdeig og blander i en pose tacokrydder og et glass tacosaus. har kjøttdeigen over chipsene og strør på ost[:)] har det i ovnen på ca 250g til osten er gyllen. Spiser salat og masse rømme til..[;)]

Også bruker vi å ha på jalapenos noen ganger.

Nacho er snadder!![:D] Fikk litt lyst på nå..... mmm....
Vel, jeg bruker ikke kjøtt i den jeg spiser. Varmer opp litt taco pulver og vann + litt chilliketshup. Har i fin hakket chilli, squash, gulrøtter, mais, brokkoli egentlig det som finnes i kjøleskapet av gr.saker. Strør denne blandingen over litt nachochips og masse ost på toppen, så i ovnen til osten er sprø. Knall godt!!!! Sambo spiser d samme bare m kjøttdeig[;)] Masse salat evt rømme/guacamole ved siden av.... Min favoritt[:D][:D]

æ bruke å strø nachochipsen utover i ein ildfast form. Steike kjøttdeig sammen med tacopulver (og av og te ein DÆSJ tacosaus..dvs ofte næstn ett glass). Har oppi løk, paprika og mais sammen med kjøttdeigen og steike litt længer, også har æ blandinga over nachochipsen - strør ost over og har i ovnen te osten har smelta!![:)][:)] Namnam..serveres med masse rømme og salsa te!![:D]

vi bruke å steike kjøtteig å ha pizzafyll i istedenfor tacokrydder:)  har det i en form lammi nachos å strør ost åver å har rømme å det som måte passe oss lammi<3

Jeg legger chips utover pannen, steker kjøtt med taco eller fajitaskrydder som fordeles utover, har på løk, purreløk, mais, paprika, jalapenoes etc og strør ost oppå. Steker i ovnen til osten er smeltet. Serveres med salsadipp, guacamole og rømme[:D]

eg tar  steiker kjøttdeig og  blander i taco krydder. legger naschos i bunnen av en ildfast form, så kjøttdeigen, purreløk, mais og ost på toppen [:D] inn i ovnen på 200 grader til osten er gyllen [:D]

Steker kjøttdeig med vanlig tacokrydder, har i salat og grytebønner.legger nachoschips utover tallerkner, 1 til hver, kjøttdeig, salsa, guacamole, rømme (kun for de som liker det, her er det 1 med og 2 uten) og ost på toppen. Stekes på 225 grader til det er gyllent..[:D]

Sorry men syntes de andre hørtes litt kjedelige ut[8|]

Back
Topp