oppskrift på lue? moderne.... ;)

Ajja

Gift med forumet
Noen som har oppskrift på voksen lue?
Aner liksom ikke hvor mange masker jeg må legge opp....
og så vil eg se nåen litt kule....

Tenkte å strikke te meg sjøl åsså ønske bestevenninna mi seg ei lue.... men ho ønske ei som e moderne nu... litt sånn "stor"/lang.... nåen som har peiling... eg e jo heilt grønn på sånne moderne ting... hahaha[:D][:D][:D]

Vet Kari Traa har en god del super enkle luer som ser veldig lette ut å strikke.. Bare følg en hvilken som helst annen lue oppskrift for mål osv..
Ellers så har jeg ikke peiling.. trodde de som ikke var så mye heng på var moderne nå jeg.. med en dusk [:D]

se på www.garnstudio.no

Er egentlig ikke så veldig mange tøffe luer på garnstudio, men skal gi deg en enkel og tøff lue som jeg strikket før jul. Men det er med fletter da, kan du det?

ORIGINAL: frøkenblaa

Er egentlig ikke så veldig mange tøffe luer på garnstudio, men skal gi deg en enkel og tøff lue som jeg strikket før jul. Men det er med fletter da, kan du det?

Næi kan ikkje fletter, men kan sikkert prøve å lære det [;)]

ORIGINAL: *Lene*Linnea*

Jeg kan fikse oppskrift til deg på en slik lue som du beskriver. Det er bare rett og vrang strikking og felling når du nærmer deg enden av lua[;)]

Men det må bli imorgen, for nå må jeg fikse til vors her![:)]

Jaaaaaaaa[:D][:D][:D]
Ja det e nåkk en sånn eg meine som du har oppskrift på... kun rett og vrang...

Send meg en PM om du vil ha den med fletter og. Den er kjempe enkel. Det er IKKE vanskelig med fletter. [;)]

Der er jo en hel haug med videoer på www.garnstudio.no som du kan lære av om du ikke kan strikke flette f.eks.

ORIGINAL: *Lene*Linnea*

Jeg kan fikse oppskrift til deg på en slik lue som du beskriver. Det er bare rett og vrang strikking og felling når du nærmer deg enden av lua[;)]

Men det må bli imorgen, for nå må jeg fikse til vors her![:)]

Funne oppskrifta?
Eg har strikka ei sånn lua nu, fant ei oppskrift på nett, men vil gjerne se flere oppskrifter!!!

Back
Topp