Mummyme Glad i forumet 13 Nov 2010 #1 Jeg har ikke steketermometer, men skal ha den i ovnen :) Hvor mange grader og hvor lenge? Tenkt og krydddre og brune den i panna kjapt først! Skal jeg bruke stekepose eller skal jeg bare legge den på rist over langpanna? :) Store spm er hvor lenge på hvor mange grader?
Jeg har ikke steketermometer, men skal ha den i ovnen :) Hvor mange grader og hvor lenge? Tenkt og krydddre og brune den i panna kjapt først! Skal jeg bruke stekepose eller skal jeg bare legge den på rist over langpanna? :) Store spm er hvor lenge på hvor mange grader?
B bondekone Forumet er livet 13 Nov 2010 #2 det er to måtter pr kg 80 grader i 6-8timer 100 grader 3-4 timer stekkes først i panne for steke hinne så i steke ovenen, ferdig stekt ha aleminumsfolie rundt la det stå å hvile i folien i 30 min er det jeg har lært av svigerfar
det er to måtter pr kg 80 grader i 6-8timer 100 grader 3-4 timer stekkes først i panne for steke hinne så i steke ovenen, ferdig stekt ha aleminumsfolie rundt la det stå å hvile i folien i 30 min er det jeg har lært av svigerfar