oppsigelse

hildemor1

Elsker forumet
ble helt sjokkskada av det jeg fikk i posten i går

fikk nemelig et brev der det står at jeg er oppsagt fra jobb

jobbe på en kafe som ikke har gått så særlig bra og nå har jeg fått sparken pga av at de må kutte bmanningen...
men hallo...
kunne jo ha inkaldt meg på møte istede for bare å sende meg et brev og
alle ekstrahjelpen som jobber der skal jo gå før meg
og oppsigelsestiden min stärter jo ikke får min permisjon går ut..

hehe så blir nok ikke kvitt meg[8D]

Syns de kune innkaldt til ett møte.. Kjipt å bare få det plutselig via posen.

ORIGINAL: chantonet

guri så kjedelig. de kunne jo snakka med deg på jobb [>:]

men ekstrahjelpen trenger ikkke gå først, de har jo ikke sånn kontrakt som du sikkert har....

alle har kontrakt, bare at de som er ekstrahjelp står det ekstrahjelp på kontrakten og jeg som var deltidsansatt står det deltidsanstatt...

men skal ikke ekstrahjelpen gå før meg og hun andre som jobber deltid der, hun ble jo ansatt etter meg skal vel å gå før meg?
nå har jo hun jobbet lengere enn meg siden jeg er uti permisjon men det skal vel ikke ha noe å si[8|]

Trodde ikke du kunne bli oppsagt når du var i permisjon jeg.....[8|]

ORIGINAL: løve78

Trodde ikke du kunne bli oppsagt når du var i permisjon jeg.....[8|]

det trodde ikke jeg heller[8|]
noe som kan noe om dette?

ring nav  og hør , jeg mener  også at du ikke kan bli sparket så lenge du er i  permisjon og de med mindre stillingen en deg skal gå først  eller de som er begynt etter deg.

Guri malla...[8|] Er det mulig? Sende brev i posten om noe slikt? Burde jo hatt et personlanmøte og informert på en skikkelig måte...

pratet ned arbeidstilsynet

jeg kan få sparken når jeg er i permisjon men oppsigelsestiden starter ikke før permisjonen er ferdig

noe flere rettigheter enn det har jeg ikke siden ikke arbeidsplassen min er orginisert..
kjipt men men

Back
Topp