Opprydning på skjult forum!

Aqvalie

Child of the Universe
Hei jenter! :)

Nå har vi endelig kommet inn i mars og det er vår måned. :D :D

I den anledning har det blitt fremlagt ønsker fra flere brukere inne på skjult at vi tar en real opprydning der inne. Dette er fordi at de som er aktive der inne har lyst til å kunne dele bilder og evt andre sensitive opplysninger uten å føle at mange de ikke kjenner, som ikke er aktive lenger, skal ha full tilgang til dette.

Kravene som babyverden har satt opp for å ha tilgang til skjult gruppe er:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må stå oppført på terminlisten
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Med inaktivitet på mindre enn 10 innlegg eller mindre menes 10 innlegg inne på skjult forum.

Det er selvsagt mulighet for å si ifra om man vet at man blir inaktiv over en periode pga spesielle omstendigheter - og det er selvsagt forståelse for at kanskje ikke alle har mulighet til å være like aktive nå fremover. Det spørs jo litt på hvilke utfordringer som kan møte en etter at babyen har ankommet.

Men, det er overhode ingenting i veien for å søke om å få tilgang på nytt igjen om du skulle oppleve etter å ha vært borte en stund, at du ønsker tilgang til skjult forum. Så lenge alle de overnevnte kravene er møtt, så er det ingenting som står i veien for å kunne bli mer aktive igjen.
:D

Jeg tenker at jeg i utgangspunktet gir det til helgen. Dere som kanskje har vært litt i faresonen, men som ønsker å fortsette å ha tilgang må bare sette i gang med å være aktive ;)

Håper så mange som mulig ønsker å bli med oss videre!
Vi har jo et så supert forum, med så mange trivelige jenter!
The more, the merrier!
:wav

(Kan gruppeansvarlig feste denne tråden? Denne vil etterhvert bli oppdatert :) )

Jeg har skrevet en del på mars forumet, men kanskje ikke sånn kjempeaktiv på marshmellows siden man ikke får like mye svar på tråder der inne.. :/

Jeg har skrevet en del på mars forumet, men kanskje ikke sånn kjempeaktiv på marshmellows siden man ikke får like mye svar på tråder der inne.. :/
Ti innlegg på en måned er ikke veldig mye, så tror ikke du skal være redd for å miste tilgangen. Bare siden lørdag har du skrevet ti innlegg på skjult, så nå er du jo i teorien dekket i en måned fremover ;) Om man er innom en gang i mellom, og skriver to-tre innlegg om gangen (kommenterer et bilde, teller ned til termin, skriver i klagtråden eller i skravletråden) kommer man jo fort opp på de ti innleggene :) Jeg tror hverfall ikke du trenger å være bekymret.

Det var også snakk om at aktivitet her ute på marsforumet - skulle telle med i de ti innleggene per måned (30 dager). Men vet ikke helt hva som ble avgjort om akkurat det.

Ti innlegg på en måned er ikke veldig mye, så tror ikke du skal være redd for å miste tilgangen. Bare siden lørdag har du skrevet ti innlegg på skjult, så nå er du jo i teorien dekket i en måned fremover ;) Om man er innom en gang i mellom, og skriver to-tre innlegg om gangen (kommenterer et bilde, teller ned til termin, skriver i klagtråden eller i skravletråden) kommer man jo fort opp på de ti innleggene :) Jeg tror hverfall ikke du trenger å være bekymret.

Det var også snakk om at aktivitet her ute på marsforumet - skulle telle med i de ti innleggene per måned (30 dager). Men vet ikke helt hva som ble avgjort om akkurat det.
Men, hvordan kan jeg se hvor mange innlegg jeg har på skjult forum? Jeg kan bare se hvor mange innlegg jeg har totalt på hele BV, og aaaaner ikke hvordan jeg ligger an verken på skjult eller åpen!

Men, hvordan kan jeg se hvor mange innlegg jeg har på skjult forum? Jeg kan bare se hvor mange innlegg jeg har totalt på hele BV, og aaaaner ikke hvordan jeg ligger an verken på skjult eller åpen!
Eller kanskje det er fordi jeg kun bruker appen??

Jeg er usikker på hvor mange innlegg jeg har her på mars, om det er nok til å få tilgang på skjult. Kan noen være behjelpelige med å finne det ut?
Har termin 30. Mars, og meldte meg først inn i aprilforumet (menstermin 1. April), så jeg har hengt litt begge steder.
Men er ikke alt man vil dele med alle ;)

Jeg er usikker på hvor mange innlegg jeg har her på mars, om det er nok til å få tilgang på skjult. Kan noen være behjelpelige med å finne det ut?
Har termin 30. Mars, og meldte meg først inn i aprilforumet (menstermin 1. April), så jeg har hengt litt begge steder.
Men er ikke alt man vil dele med alle ;)

Vet ikke om man kan se det fra appen, men inne på medlemslista/profilsiden kan man se hvilke innlegg man har skrevet. Når jeg går inn på deres nick velger jeg innlegg. Så er det rett og slett en kjedelig jobb med å telle seg frem :(

Hvordan får en åpnet skjult forum?
Om du mener du fyller kravene (50 innlegg på mars, er skrevet opp i terminlista, vært medlem i minimum en måned) skriver du en pm til Aqualie (hun som har lagd denne tråden), så skal du få tilgang. Fra pc kan man se (under nicket) hvem som har tilgang, og du har ikke tilgang. Om du får det godkjent kan det være du må logge ut/inn fra appen før du får opp det skjulte forumet :)

Vet ikke om man kan se det fra appen, men inne på medlemslista/profilsiden kan man se hvilke innlegg man har skrevet. Når jeg går inn på deres nick velger jeg innlegg. Så er det rett og slett en kjedelig jobb med å telle seg frem :(
Åh.. Dumt det ikke står totalen :o men man kan vel stoppe og telle etter 10 da :)

Vi kjører med 10 innlegg på skjult. Hvis man er aktiv på mars-forumet totalt sett, så skal det ikke være noe problem å få til 10 innlegg iløpet av en hel måned på skjult heller :)

Tror nok ikke det skal være et problem nei ;)

Skjønner godt hvorfor reglene er slik, synes det er greit at det er forbeholdt de som faktisk er aktive. Blir jo delt en del private ting her inne, så godt at man "blir kjent med" folket som er her :)

Kan gruppeansvarlig feste denne tråden? :)

Ser ut som jeg har mistet tilgangen? Har ikke fått beskjed om at jeg har vært i faresonen, og trodde det i grunnen ikke heller :P

Ser ut som jeg har mistet tilgangen? Har ikke fått beskjed om at jeg har vært i faresonen, og trodde det i grunnen ikke heller :p
Det var meg som skrev en liten mail til Aqvalie angående dem jeg kunne se som ikke var aktive mer. Jeg kan se kommentaren bak ditt navn var at jeg ikke fant noen innlegg av deg. Det var ment som at jeg slett ikke kunne se noen innlegg du hadde skrevet (sånn er det med noen enkelte), så hun har nok forstått det som at jeg ikke fant noen på skjult forum. Men i dag når jeg går inn på deg, så ser jeg innleggene dine.. Merkelig! Men jo, du skal da ikke slettes, så skriv en pm til Aqvalie så kommer du nok fort inn igjen :)

Back
Topp