OppROPstråd 19 juni

er her[:D]

E her

Her er jeg [:)]

Ja nå er jeg her oxo..
Har sovet leeeenge idag..Det var deilig..
Å idag er jeg gått inn i min 37 uke [:D]

hallo..

jeg er her :-)

Jeg vil også ha ett smil [:D]

Dytter litt på denne for å holde den på topp!!
Mange som har meldt seg i dag[:D]
Det er fint å ha kontrolllen på dere[:D][:D]

E her eg au

Hei[:)] 
er her fortsatt jeg jeg..
er bare ikke helt i form om dagen så er litt treig..*sorry*

Å jeg så ikke denne tråden før nå jeg. Vil også ha et smiiiliil [:)] så her er jeg [:D]

da e æ å her... me ont i ryggen ...[:D]

jeg er her

Her er jeg! Har vært til kontroll hos legen i dag, og har litt avflatende kurve på SF-målet. Har fulgt den røde streken, og nå var den plutselig i kant med det nedre grønne felt. Skal til ny kontroll om en uke. Noen som har vært borti det samme???

Da er jeg tilbake igjen! Har ikke vært her på en uke nå med grunn at jeg fødte forrige mandag den 12 en nydelig gutt![:D] Han kom 3 uker før termin, 3520g og 49 cm, frisk og fin og er selvfølgelig verdens nydeligste! [:D]

Ojjj! Gratulerer såå mye! Var jo kjempefin vekt og lengde da. Skulle nesten tro du skulle hatt termin før! Hvordan føles det komme i hus med bebisen? lurer så fælt på hvordan det blir altså...

Kose deg masse heldig jenta [:)]

ORIGINAL: lottelura

Da er jeg tilbake igjen! Har ikke vært her på en uke nå med grunn at jeg fødte forrige mandag den 12 en nydelig gutt![:D] Han kom 3 uker før termin, 3520g og 49 cm, frisk og fin og er selvfølgelig verdens nydeligste! [:D]

Ojojoj!!! Så fantastisk, gratulerer!!!

ORIGINAL: lottelura

Så koselig [:)] Gratulere så kjempe masse. Ser at vi hadde samme termin, men jeg trur ikke hun kommer ned det første her da [:)]

Back
Topp