Oppropsliste, når??

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vi må ha oppropsliste her også. Det nærmer seg termin for flere nå.
Når tenker dere at vi bør begynne?

Vi hadde det på min forrige termingruppe:)

Er i hovedsak en som har ansvar, og havner den på føden så må jo en annen ta over da. Evt. dele halvparten av tiden. Kan da være lurt at en med sen termin begynner for eks og en med tidlig tar over? Eller andre forslag?

Opprettes ny tråd hver dag:)

For de som ikke vet hva dette er.
Sjekk ut link:
http://forum.babyverden.no/threads/opprop-23-september.1655840/
(fra okt 2013 og mitt første barn)

Da burde vi kanskje begynne snart? Dem som har termin i begynnelsen runder vel snart 37 uker? Kanskje begynne i midten av oktober?

Du kan vel kanskje begynne? Du har jo termin ganske sent har du ikke?

Tenker at det kan starte opp den 17 (Er ikke det en fredag?

Da burde vi kanskje begynne snart? Dem som har termin i begynnelsen runder vel snart 37 uker? Kanskje begynne i midten av oktober?

Du kan vel kanskje begynne? Du har jo termin ganske sent har du ikke?

Det stemmer. Er en del som er veldig nært 37uker nå etterhvert:)

Tja, jooo...kan vel det...om ikke andre føler seg kallet?:P
Har i utgangspunktet ikke termin før 1.des.
Så om snuppa har slutta stresse så går nok det bra.

Jeg og det gravidhuet mitt skjønte ikke helt. Forklare veldig enkelt så jeg skjønner? :p

Ja :smiley-ashamed008 Er det noe med at man oppdaterer om graviditeten hver dag? Eller bare hver gang noe nytt har skjedd?

Hehe søt du er;)

Jeg er dårlig på å forklare, men la meg prøve.

Nytt opprop hver dag.

Alle i nov.gruppa som vil være med på oppropet står øverst. Alle skal liksom "ropes opp" hver dag, med å legge fra seg et hei eller titttei:P

Og gjerne skrive hvor langt på er.

eks: her er jeg. 38+5 i dag.
Kan også nevne om man skal til jm, lege, vekstkontroll etc etc.

da blir det heihei, 38+5 jm. i dag:P

Den som har ansvar oppdaterer listen helt øverst etterhvert som folk har meldt seg.

Er man på føden.
Vannavgang.
Ks i dag er andre ting.

Man har opprop hver dag, også sier man fra etterhvert som det skjer noe/kontroller osv? Sier man fra etterhvert som man vet hvilken dato man skal på kontroll for eksempel? Limer man inn samme "skjema" hver dag, så man slipper å informere hver dag om når man skal på kontroll osv?
Beklager mange spm, prøver bare å skjønne greia :D

Man har opprop hver dag, også sier man fra etterhvert som det skjer noe/kontroller osv? Sier man fra etterhvert som man vet hvilken dato man skal på kontroll for eksempel? Limer man inn samme "skjema" hver dag, så man slipper å informere hver dag om når man skal på kontroll osv?
Beklager mange spm, prøver bare å skjønne greia :D

Ny dag, nytt opprop.
Den som har ansvar vil jo bruke samme mal, og klipp og lim. Det vil stå ulikt fra dag til dag i forhold til kontroller og slikt.
Det skal ikke stå på 16okt at synnøve har kontroll 23okt. Det skal stå den 23okt.

Vært inne å sett på linken?

Ny dag, nytt opprop.
Den som har ansvar vil jo bruke samme mal, og klipp og lim. Det vil stå ulikt fra dag til dag i forhold til kontroller og slikt.
Det skal ikke stå på 16okt at synnøve har kontroll 23okt. Det skal stå den 23okt.

Vært inne å sett på linken?

Ja, så på både innlegg og kommentarer, prøver bare å forstå hvordan det henger sammen :-) fikk det mer oppklart nå, tror jeg :P

Ja, så på både innlegg og kommentarer, prøver bare å forstå hvordan det henger sammen :) fikk det mer oppklart nå, tror jeg :p
Jeg er veldig dårlig på å forklare desverre.
Kanskje noen andre her som har kjennskap til det kan forklare bedre:P

Kanskje vi skulle hatt en prøverunde, før vi starter på "ekte" :p
Haha, joa. for all del. Om det er behov for det skal jeg ikke være vanskelig altså.
Det er dog veldig lite komplisert, er nok bare mine forklaringsegenskaper det står dårlig til med:P

Jeg er 37 uker nå fredag, med termin 2.nov.
Så det er nok flere som har 3 uker igjen nå førstkommende helg

Back
Topp