Opprops tråd?

Hestejenta

Forumet er livet
Nå er det bare 11 dager til "vår" måned er her og flere har allerede født, i tillegg kan det virke som om ting er i gjære for flere andre her.
Skal vi starte en daglig oppropstråd, eller synes dere det er for tidlig, eventuelt når synes dere vi burde starte den eller vil dere i det hele tatt ha en? 
Jeg synes det har vært veldig artig med en slik tråd de andre gangene jeg har vært med i terminforum.

jeg syns det er morsomt med slike tråder jeg også så viss noen vil påta seg den er jeg med 

sorry for å virke litt dum her, men hva går en slik tråd ut på?

muffinsdronningen skrev:

da står alle etter termin rekkefølge og med en smiley ved siden av nicket som viser om du er i gang, på overtid osv... bare sjekk på noen andre termin forum så ser du hva det er :) 

Jeg orker ikke ha ansvaret for tråden, men jeg er veldig for det hvis noen orker! Det er jo stas å følge med på hverandre!

muffinsdronningen skrev:

Virker ikke dum i det hele tatt! ;-)

Hvis jeg husker rett fra tidligere, så er det en tråd der man legger ut terminlisten og så skal man "melde" i fra hver dag.
Feks: Jeg er her: emoticon Noe på gang: emoticon Har født: emoticon Ikke sett: emoticon

Da er det ansvarlig for oppropslisten som oppdaterer listen med smiley utenfor hvert nick etterhvert som folk melder i fra i løpet av dagen.

Hestejenta skrev:

muffinsdronningen skrev:

Hvis jeg husker rett fra tidligere, så er det en tråd der man legger ut terminlisten og så skal man "melde" i fra hver dag.
Feks: Jeg er her: emoticon Noe på gang: emoticon Har født: emoticon Ikke sett: emoticon

Da er det ansvarlig for oppropslisten som oppdaterer listen med smiley utenfor hvert nick etterhvert som folk melder i fra i løpet av dagen.

takk :) sender man pm eller svarer på tråden?

muffinsdronningen skrev:

Hestejenta skrev:

muffinsdronningen skrev:

takk :) sender man pm eller svarer på tråden?

Svarer på tråden. :-) Ny tråd hver dag. :-)

Back
Topp