Opprop :)

Earthling

Glad i forumet
Septembermødre <3
Septembergull'17
Hvor mange er det som er her nå, ett år etter de små har kommet? Er du inne hver dag, skriver du innlegg eller kanskje bare leser du? :)
 
Jeg er her! :)
Leser for det meste, men skriver innimellom. :) Er inne omtrent daglig, men langt i fra så mye som da vi gikk gravide. Hehe. Da var jeg innom mange ganger til dagen. :p
 
Jeg er her. Er sjeldnere og sjeldnere innom. Og kommenterer ikke så ofte lenger:) 1 uke og en dag til hun er 1 år her!:):)
 
Er her :) Hadde en lang pause fra forum, men er innom omtrent daglig, noen ganger flere ganger per dag. Leser. Er enn jeg skriver, men skriver litt... Gutten er vårt første barn, ingen umiddelbare planer om ninmer to, men tenker om noen år. Noen som er i gang med neste barn eller planer om det?
 
Er her. Er ikke innom daglig lenger, heller ukentlig. Og leser mer enn jeg skriver :) I dag fylte poden sitt første år :) Med full jobb og to små så blir det ikke så mye rom til å være aktiv på forumet, men smått når guttene er kommet seg i seng ;)
 
Jeg er her kanskje litt for mye om dagen :p da jeg ikke har hatt ork til å sette i gang med andre ting på kveldene og i tillegg oppdaget hvor fine premier det var på topp 100 ;) men fra oktober av blir det nok litt mindre, da har jeg planer om å endelig sette i gang med noen syprosjekter og bøker jeg har hatt liggende lenge! :)
Vi har ikke planer om å prøve på neste enda, men hadde vært fint å bli gravid sommer eller høst neste år, så blir det 2,5-3 år mellom :)
 
Last edited:
Jeg lusker omkring her enda :) skriver ikke så mye mer, mest lesing. Vi prøver på nr to så er litt innom prøver forumet.
 
Jeg er her sånn innimellom. Leser mest, skriver ikke så mye lenger. Vi begynner også å bli klare for nr to, så bruker ikke prevensjon nå.
 
Jeg er her også, men bare av og til. Blir ikke så mye tid igjen etter at lillesnupp har sovnet. Skriver som regel når jeg er innom.
 
Back
Topp